Pasning af vores søn til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.835 visninger
45 svar
0 synes godt om
27. december 2012

RiUL

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

- Men det skal hun så ikke alligevel. 

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

banana3

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Hvorfor kan han ikke komme med ? Er det fordi der skal drikkes ?
Har ingen erfaring med barnepige, da jeg er gravid for første gang, men tænker det ville være synd at en fremme skulle passe jeres barn "bare" fordi i skal drikke..

Anmeld

27. december 2012

RiUL

banana3 skriver:

Hvorfor kan han ikke komme med ? Er det fordi der skal drikkes ?
Har ingen erfaring med barnepige, da jeg er gravid for første gang, men tænker det ville være synd at en fremme skulle passe jeres barn "bare" fordi i skal drikke..

Fordi vi ikke har været ude alene siden han blev født, han er 15 mdr Normalt tager vi ham altid med, men vi havde "jo" planlagt at det skulle være en kæreste aften. 

Anmeld

27. december 2012

banana3

RiUL skriver:

Fordi vi ikke har været ude alene siden han blev født, han er 15 mdr Normalt tager vi ham altid med, men vi havde "jo" planlagt at det skulle være en kæreste aften. 

Så er det da også træls han ikke kunne blive passet alligevel. Men skynd dig at se om du kan finde en barnepige, som kan nå at møde ham et par gange inden han skal passes "rigtig"

Anmeld

27. december 2012

tarkoflen

Jeg kender ikke til de hjemmesider, men ville nok hellere vælge en anden dag at få passet mit barn, hvis det skulle være hos en han ikke kender? Det ville jeg personligt ikke have det godt med!

Kan l ikke få ham passet weekenden efter eller lignende, og så tage ud der?

Anmeld

27. december 2012

Rikke, Liam & Linus

Tror skidda i får svært ved at finde en babysitter på nytårsaften. Tænker at i må bide i det sure æble og finde en anden dag.

Jeg og min mand skulle have haft en kæresteweekend for første gang i 3,5 år sidst i november, men så blev svigermor syg, og da vores børn er lidt mere krævende end andre børn er vi endnu ikke kommet afsted...sådan er livet nu engang 

Anmeld

27. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Vil du kunne slappe af og nyde at være i byen, hvis han bliver passet af en fuldstændig fremmed? Der er jo ikke noget ved det, hvis du kommer afsted med en dårlig mavefornemmelse, og så er det måske bedre at hygge hjemme med ham og udskyde byturen til en anden gang. 

Anmeld

27. december 2012

Kamulla

Jeg har ikke holdt børnefri nytårs aften siden jeg fik min søn... for snart 5 år siden.. jeg vil simpelthen finde en anden aften at holde kæreste aften på... kæreste aften kan man jo holde hele året, og nemmere at finde barnepige end lige nytårsaften.. 

Anmeld

27. december 2012

TNBC

RiUL skriver:

Ville gerne passe ham, da jeg ikke skal til vild fest, men skal være sammen med en veninde og ved ikke lige hvad hun ville sige til det.

Anmeld

27. december 2012

Tip!

for første gang i 4 år, så skal jeg ud og give den gas nytårs aften. 

Min søster og svoger, ja faktisk også min lillebror på 18 skal passe Marcus havde jeg ikke den mulighed, jamen så er det min søn der kommer i første række  

måske du har nogle søskende der kan hjælpe dig?! 

Jeg ville være utryg ved at lade en ny barnepige passe min søn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.