Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RiUL skriver: Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os - Men det skal hun så ikke alligevel. Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?
Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os
- Men det skal hun så ikke alligevel.
Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?
Ja det er noget øv
Havde det været mig, så havde jeg enten taget ham med eller blevet hjemme Jeg ville ikke finde en helt fremmed der skulle passe Isabella på 2 år - det ville jeg ikke være tryg ved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UmmA skriver: Aaah du er fra Esbjerg, hver gang jeg ser billeder af din datter ser hun så bekendt ud
Aaah du er fra Esbjerg, hver gang jeg ser billeder af din datter ser hun så bekendt ud
Lærke&Liam. skriver:Nej hvor pudsigt er du os fra Esbjerg eller?
UmmA skriver: Både og, bor i Dubai men er oprindeligt fra esbjerg og bruger flere måneder om året her når jeg besøger familien Der er utroligt mange fra esbjerg på baby.dk er lidt sjovt.Din datter er så køn
Både og, bor i Dubai men er oprindeligt fra esbjerg og bruger flere måneder om året her når jeg besøger familien Der er utroligt mange fra esbjerg på baby.dk er lidt sjovt.Din datter er så køn
Jeg tror det bliver svært at finde en barnepige nytårsaften da de fleste nok skal noget Altså det kan jo være i har noget familie eller nogle venner der kan tag ham. Men af ung pige skal du ikke regne med at finde nogen, for de skal helt sikkert hold nytår.
Han er velkommen her(:
ja, hvis jeg boede tættere på havde jeg også gerne taget ham...
jeg er lige blevet brændt af, så skal bare sidde hjemme med mine to børn..
men kender desværre ingen hjemmesider....
håber i finder en løsning alligevel...
Ka+Ma=Be skriver: Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed? Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt
Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed? Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128