Pasning af vores søn til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2012

Clisolka

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

- Men det skal hun så ikke alligevel. 

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Ja det er noget øv 

Havde det været mig, så havde jeg enten taget ham med eller blevet hjemme  Jeg ville ikke finde en helt fremmed der skulle passe Isabella på 2 år - det ville jeg ikke være tryg ved 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Hulubulu86

RiUL skriver:

Øv, sagen er den at min mor skulle ha passet vores dejlige dreng til nytår, så vi kunne komme ud (for første gang) og hygge os

- Men det skal hun så ikke alligevel. 

Og ingen af de andre bedsteforældre kan til nytår, er der nogle af jer der har erfaring mht de dersens hjemmesider hvor man kan finde babysitters? Eller har I andre idéer?  

Ej det var ærgeligt, kender det godt selv, vores drenge er samme alder og vi har endnu ikke fået ham passet, vi bor i udlandet så ingen familie i nærheden.Ville gerne have tilbudt at passe ham men er i Jylland så laaaangt væk.Har du nogen veninder han kender? Eller måske har du været i en mødregruppe hvor han kender nogen?

Anmeld

27. december 2012

Koen.

UmmA skriver:

Aaah du er fra Esbjerg, hver gang jeg ser billeder af din datter ser hun så bekendt ud

Nej hvor pudsigt er du os fra Esbjerg eller?

Anmeld

27. december 2012

Hulubulu86

Lærke&Liam. skriver:

Nej hvor pudsigt er du os fra Esbjerg eller?

Både og, bor i Dubai men er oprindeligt fra esbjerg og bruger flere måneder om året her når jeg besøger familien Der er utroligt mange fra esbjerg på baby.dk er lidt sjovt.Din datter er så køn

Anmeld

27. december 2012

Koen.

UmmA skriver:

Både og, bor i Dubai men er oprindeligt fra esbjerg og bruger flere måneder om året her når jeg besøger familien Der er utroligt mange fra esbjerg på baby.dk er lidt sjovt.Din datter er så køn

Dubai?! Den var godt nok langt væk, men ja der er faktisk rigtig mange herinde fra esbjerg og omegn vi er dog tilflytter, har boet her i snart 4 år Tak skal du have

Anmeld

27. december 2012

Pigent

Jeg tror det bliver svært at finde en barnepige nytårsaften da de fleste nok skal noget Altså det kan jo være i har noget familie eller nogle venner der kan tag ham. Men af ung pige skal du ikke regne med at finde nogen, for de skal helt sikkert hold nytår. 

Anmeld

27. december 2012

JS<3

Han er velkommen her(: 

Anmeld

27. december 2012

Ka+Ma=Be

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?
Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt

Anmeld

27. december 2012

Gittemor09

ja, hvis jeg boede tættere på havde jeg også gerne taget ham...

jeg er lige blevet brændt af, så skal bare sidde hjemme med mine to børn..

men kender desværre ingen hjemmesider....

håber i finder en løsning alligevel...

Anmeld

27. december 2012

Koen.

Ka+Ma=Be skriver:

Det var da utroligt så mange der har behov for at ytre deres mening i stedet for at svare på hvad der bliver spurgt om ;-)
Kender desværre heller ikke til de der hjemmesider, men tænkte på om nogle af vennerne eller evt mødregruppen har mulighed?
Var vi hjemme tog jeg ham glædeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.