Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bøllemyr skriver: PræcisIngen kan se jeg kun har toSokker med lidt fyldt forneden Og så i samligning med det skønne guld vi har er det jo intet
PræcisIngen kan se jeg kun har toSokker med lidt fyldt forneden Og så i samligning med det skønne guld vi har er det jo intet
haha, tak for et godt morgengrin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: haha, tak for et godt morgengrin
Bøllemyr skriver: Så lidt Man må jo se det fra en humoristisk side
Så lidt Man må jo se det fra en humoristisk side
haha, ja, sådan kommer man lettest over bumpene
Dinna88 skriver: haha, ja, sådan kommer man lettest over bumpene
jeg fødte for 2 måneder siden, har smidt 12 kilo nu, og behøves egenlig ikke smide mere, var alt for tynd før!
har ingen strækmærker eller noget selvom det er mit andet barn, så er egenlig tilfreds med min krop!
god jul!
Amandas-mor skriver: Jeps. Jeg led af de hæsligste menstruations smerter før min første graviditet. Det var virkelig slemt. Efter fødslen var det bare totalt væk og jeg har nu ingen eller næsten ingen menstruations smerter
Jeps. Jeg led af de hæsligste menstruations smerter før min første graviditet. Det var virkelig slemt. Efter fødslen var det bare totalt væk og jeg har nu ingen eller næsten ingen menstruations smerter
Åh, det lyder da virkeligt dejligt!!
Kellie skriver: Jamen jeg kan da kun sige at jeg selv synes ikke det er så slemt at få en efterfødelskrop. Har aldrig fået nogen strækmærker eller hængebryster og har født tre børn. Min mor der har født fire børn har heller ikke noget af den slags og har altid været slank og pæn. Jo min mave skal der nok arbejdes lidt på men det er slet ikke noget jeg finder problematisk for har altid haft lidt topmave også inden mit første barn. Nu har jeg i det mindste en undskyldning for det. Synes generelt ikke der er noget der er blevet ødelagt som følge af graviditeter og fødsler, tværtimod er jeg et langt mere lykkeligt menneske som følge af mine tre børn. Synes man som kvinde skal være fascineret af at vores kroppe kan det de kan og det er jo helt fantastisk. At vi kan se på vore kroppe at vi har skabt liv gør os da bare det smukkere og uanset hvordan vi ser ud, skal vi nok finde noget der kunne rettes uanset graviditeter. Held og lykke med det hele og fortsat dejlig graviditet..
Jamen jeg kan da kun sige at jeg selv synes ikke det er så slemt at få en efterfødelskrop.
Har aldrig fået nogen strækmærker eller hængebryster og har født tre børn. Min mor der har født fire børn har heller ikke noget af den slags og har altid været slank og pæn. Jo min mave skal der nok arbejdes lidt på men det er slet ikke noget jeg finder problematisk for har altid haft lidt topmave også inden mit første barn. Nu har jeg i det mindste en undskyldning for det.
Synes generelt ikke der er noget der er blevet ødelagt som følge af graviditeter og fødsler, tværtimod er jeg et langt mere lykkeligt menneske som følge af mine tre børn.
Synes man som kvinde skal være fascineret af at vores kroppe kan det de kan og det er jo helt fantastisk. At vi kan se på vore kroppe at vi har skabt liv gør os da bare det smukkere og uanset hvordan vi ser ud, skal vi nok finde noget der kunne rettes uanset graviditeter.
Held og lykke med det hele og fortsat dejlig graviditet..
Tak skal du have. Det lyder som om du også har været heldig
pastry26 skriver: Åh, det lyder da virkeligt dejligt!!
Ja, det er skønt.
I øvrigt venter jeg nr 2 nu og har termin til marts ligesom dig
Amandas-mor skriver: Ja, det er skønt. I øvrigt venter jeg nr 2 nu og har termin til marts ligesom dig
Tillykke!! Det bliver bare en skøn måned!! Ved du hvad køn det bliver?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128