Krop efter fødsel.. positiv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Præcis
Ingen kan se jeg kun har to
Sokker med lidt fyldt forneden
Og så i samligning med det skønne guld vi har er det jo intet

haha, tak for et godt morgengrin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

2721

Dinna88 skriver:

haha, tak for et godt morgengrin

Så lidt
Man må jo se det fra en humoristisk side

Anmeld

23. december 2012

Dinna88

Bøllemyr skriver:

Så lidt
Man må jo se det fra en humoristisk side

haha, ja, sådan kommer man lettest over bumpene

Anmeld

23. december 2012

2721

Dinna88 skriver:

haha, ja, sådan kommer man lettest over bumpene

Det jo det

Anmeld

23. december 2012

mulle85

jeg fødte for 2 måneder siden, har smidt 12 kilo nu, og behøves egenlig ikke smide mere, var alt for tynd før!

har ingen strækmærker eller noget selvom det er mit andet barn, så er egenlig tilfreds med min krop!

god jul!

Anmeld

23. december 2012

pastry26

Amandas-mor skriver:

Jeps. Jeg led af de hæsligste menstruations smerter før min første graviditet. Det var virkelig slemt. Efter fødslen var det bare totalt væk og jeg har nu ingen eller næsten ingen menstruations smerter

Åh, det lyder da virkeligt dejligt!! 

Anmeld

23. december 2012

pastry26

Kellie skriver:

Jamen jeg kan da kun sige at jeg selv synes ikke det er så slemt at få en efterfødelskrop.

Har aldrig fået nogen strækmærker eller hængebryster og har født tre børn. Min mor der har født fire børn har heller ikke noget af den slags og har altid været slank og pæn. Jo min mave skal der nok arbejdes lidt på men det er slet ikke noget jeg finder problematisk for har altid haft lidt topmave også inden mit første barn. Nu har jeg i det mindste en undskyldning for det.

Synes generelt ikke der er noget der er blevet ødelagt som følge af graviditeter og fødsler, tværtimod er jeg et langt mere lykkeligt menneske som følge af mine tre børn.

Synes man som kvinde skal være fascineret af at vores kroppe kan det de kan og det er jo helt fantastisk. At vi kan se på vore kroppe at vi har skabt liv gør os da bare det smukkere og uanset hvordan vi ser ud, skal vi nok finde noget der kunne rettes uanset graviditeter.

Held og lykke med det hele og fortsat dejlig graviditet..

Tak skal du have. Det lyder som om du også har været heldig 

Anmeld

23. december 2012

Tona

pastry26 skriver:

Åh, det lyder da virkeligt dejligt!! 

Ja, det er skønt.

I øvrigt venter jeg nr 2 nu og har termin til marts ligesom dig

Anmeld

23. december 2012

pastry26

Amandas-mor skriver:

Ja, det er skønt.

I øvrigt venter jeg nr 2 nu og har termin til marts ligesom dig

Tillykke!! Det bliver bare en skøn måned!! Ved du hvad køn det bliver?

Anmeld

24. december 2012

AMM00

Før jeg blev gravid vejet jeg 50 kilo, og var tynd. Hørte tit fra andre der brokkede sig efter de havde født.. Jeg tog 8 kilo på og har ingen strækmærker eller noget og fødte for 3 mdr siden.. Har tabt de 8 kilo igen og er den samme krop som før jeg fødte.. Men det vil ikke ha gjort mig noget hvis jeg fik par strækmærker for det hænger kl sammen med en gravidtitet og i sidste ende har man jo født et mirakel af den krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.