Fødte for 9 mdr siden.. vejede før min graviditet 67 kg. Nu vejer jeg 61 kg... Kan passe mine "tynde" Jeans fra jeg var yngre og sådan:-) har ammet helt til nu, så brysterne er lidt mere slatne. Men ellers føler jeg mig stærkere og mere i ro i min krop... Ja den er lidt slaten og sådan visse steder... Men synes det er okay..
Derudover får jeg mere ud af dagene. Bor på 2 sal og er alene med min datter, aner ikke hvad jeg skulle bruge træningscenter til :-) hi hi.. op og ned af trapper, med baby, tasker og poser:-) desuden mange traveture med barnevognen.. så synes jeg har det bedre med mig selv end før... Det kan selvfølgelig have flere årsager:-)
Synes det er synd dem der er rigtig kede af deres krop bagefter. Det må være hårdt. for oveni man tilsidesætter alle sine egne behov når man får et barn, så føler man sig heller ikke godt tilpas i ens krop.. det må være svært, så er bare lykkelig for at jeg ikke har der sådan...
Har altid haft lavt selvværd og selvtillid, men er blevet meget bedre efterjeg har fået barn:-) så det er bare super dejligt
Anmeld