Krop efter fødsel.. positiv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

A&F

pastry26 skriver:

Ej, fedt for dig! OG du har fået et skønt barn også.. Total win win!! 

Ja det er Nice, tak . Det har jeg i hvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Københavnermor

Altså jeg fik masser af strækmærker (MASSER), men jeg er faktisk utroligt glad for min krop nu.. Min krop er ligeså pæn, og endda slankere end før jeg blev gravid. Jeg vejede 69 da jeg blev gravid sidste gang og tog 20+ kg på, men nu vejer jeg 65, og har super meget energi. Og jeg føler mig nok også bare lidt sejere fordi jeg nu er mor, så det gør også at jeg er mere cool omkring mit udseende selvom jeg ikke er perfekt.

Anmeld

21. december 2012

komodo

jeg ser ikke meget anderledes ud efter jeg har fået børn end jeg gjorde inden, men selvfølgelig har nogle ting ændret sig efter 4 børn, men det eneste der for alvor er anderledes er de fem strækmærker jeg fik fra min anden søn, de er ikke mere end 5 cm lange og meget lyse allerede og jeg elsker dem simpelthen, alle mine børn har gjort noget ved min krop og jeg elsker deres små "kunstværker", de gør bare at jeg ligner det jeg er, en MOR der er stolt af sin krop

Anmeld

21. december 2012

Monski

Jeg fik sådan okay med strækmærker, men de er ikke særlig tydelige, tog også rigtig meget på, vejede 23 kg mere et par uger efter fødslen end jeg gjorde før min graviditet. Har så, indtil videre, tabt 15
Meeen jeg har til gengæld fået meget større bryster og de hænger heller ikke

Anmeld

22. december 2012

MomInTheMaking

pastry26 skriver:

Hej alle jer kvinder der har født!

Jeg kom til at tænke på.. man hører så meget negativt omkring kvinder og deres kroppe efter fødsel eller fødsler; extra kilo, strækmærker, hængebryster osv. Er der ikke nogen derude der har en god oplevelse at fortælle omkring deres post-fødsels kroppe??? Ting der er blevet smukkere, nemmere, mindre, føles bedre... 

Hilsen mig der til marts har en post-fødsels krop 

Jeg har strækmærker, vejer 10 kg mere end før jeg blev gravid. Mine bryster er helst sikkert blevet slappere, men de er tilgengæld blevet større og blødere .

Selv om min krop ikke er stram og main stream lækker har jeg aldrig været gladere for mig selv, jeg er stået af ræset og elsker det.  og de der strækmærker rør mig ikke, I'm a tiger and I earned my stripes

Anmeld

22. december 2012

Tulle28

Jeg fødte mit 2. barn for 3,5 mdr. siden og har stort set min egen krop nu. Jeg er lidt blødere rundt omkring, men det bliver jo strammet op når jeg begynder at træne. Og er ikke noget der kan ses, det er bare mig der mærker det.

Jeg fik ingen strækmærker, men 3. grads bristning Den mærker jeg heller ikke noget til nu.

Anmeld

22. december 2012

Guldimaven

Før jeg blev gravid vejede jeg 70 kg så tog jeg på til 80 kg Under graviditet.. Så efter jeg fødte er kiloene bare raslet af mig vejer nu 66 kg.. Har intet gjort for det, så jeg klager bestemt ikke. 

Anmeld

22. december 2012

MorTilEnPrinsesse

pastry26 skriver:

Jeg kom til at tænke på.. man hører så meget negativt omkring kvinder og deres kroppe efter fødsel eller fødsler; extra kilo, strækmærker, hængebryster osv. Er der ikke nogen derude der har en god oplevelse at fortælle omkring deres post-fødsels kroppe??? Ting der er blevet smukkere, nemmere, mindre, føles bedre... 

To måneder efter min fødsel havde jeg tabt 22 kilo, jeg er blevet strammere forneden... ;-) Mine bryster er godt nok blevet grimme, men det kan jo rettes ;-)

Anmeld

22. december 2012

ano14316

pastry26 skriver:

Jeg har fået "rigtige" bryster, før havde jeg sådan nogen teenange trekanter. Så vejern jeg lidt mindre end før jeg blev gravid. 

Og det bedste af det hele, jeg får langt nemmere orgasme.. 

Anmeld

22. december 2012

Giraffen

pastry26 skriver:

jeg vejede 64 kg før graviditet og vejer ca 58-59 kg i dag 9 måneder efter fødslen

for mig har jeg ændret træningsstrategi og træner næsten hver dag hjemme på stuegulvet, så det har virkelig hjulpet

så min krop er i mere tonet og noget flottere - jeg synes faktisk også mavefedten var lettere at komme til livs efter fødslen, ligesom om man gør op med "hvalpefedtet" en gang for alle

mine bryster er blevet ret små men de har aldrig været store og det gør mig ingenting

ingen strækmærker heller, så jeg synes det er fedt

Men jeg vil så også sige at jeg har arbejdet for det - trænet hele graviditeten igennem og gjorde en stor indsats i genoptræningen af hele kroppen efter fødslen, særligt mave, ryg, da den har været hårdt belastet

så jeg ved ikke om jeg vil kalde mig heldig, eller om jeg bare har gjort det min krop har haft godt af

til info tog jeg 15 kg på under graviditeten, de kom i ryk af 2-3 kg per gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.