pastry26 skriver:
Hej alle jer kvinder der har født!
Jeg kom til at tænke på.. man hører så meget negativt omkring kvinder og deres kroppe efter fødsel eller fødsler; extra kilo, strækmærker, hængebryster osv. Er der ikke nogen derude der har en god oplevelse at fortælle omkring deres post-fødsels kroppe??? Ting der er blevet smukkere, nemmere, mindre, føles bedre... 
Hilsen mig der til marts har en post-fødsels krop 
jeg vejede 64 kg før graviditet og vejer ca 58-59 kg i dag 9 måneder efter fødslen
for mig har jeg ændret træningsstrategi og træner næsten hver dag hjemme på stuegulvet, så det har virkelig hjulpet
så min krop er i mere tonet og noget flottere - jeg synes faktisk også mavefedten var lettere at komme til livs efter fødslen, ligesom om man gør op med "hvalpefedtet" en gang for alle
mine bryster er blevet ret små men de har aldrig været store og det gør mig ingenting 
ingen strækmærker heller, så jeg synes det er fedt
Men jeg vil så også sige at jeg har arbejdet for det - trænet hele graviditeten igennem og gjorde en stor indsats i genoptræningen af hele kroppen efter fødslen, særligt mave, ryg, da den har været hårdt belastet
så jeg ved ikke om jeg vil kalde mig heldig, eller om jeg bare har gjort det min krop har haft godt af 
til info tog jeg 15 kg på under graviditeten, de kom i ryk af 2-3 kg per gang
Anmeld