pastry26 skriver:
Hej alle jer kvinder der har født!
Jeg kom til at tænke på.. man hører så meget negativt omkring kvinder og deres kroppe efter fødsel eller fødsler; extra kilo, strækmærker, hængebryster osv. Er der ikke nogen derude der har en god oplevelse at fortælle omkring deres post-fødsels kroppe??? Ting der er blevet smukkere, nemmere, mindre, føles bedre... 
Hilsen mig der til marts har en post-fødsels krop 
Jeg har hverken taget voldsomt på ( havde tabt mig 15 kg 14 dage efter jeg havde født - i forhold til min vægt da jeg blev gravid), har overhovedet ingen strækmærker, fik ingen bristninger eller andet mærkbart under fødslen og mine bryster ligner sig selv.
Det eneste der har ændret sig - og man vælger jo selv om man vil se det positivt eller negativt er, at kroppen har ændret form. Det har min i hvert fald, hvor mærkeligt det end lyder
Jeg synes slet ikke at alt det tøj jeg gik i før jeg blev gravid klæder mig idag, så når jeg kigger tøj er det et andet "snit" jeg skal gå efter. Jeg vælger at se det fra en positiv vinkel, for det ændre sig desværre ikke - medmindre man får flere børn, så skulle kroppen igen ændre sig ( har jeg hørt).
/Fenja
Anmeld