Hvad leger jeres børn med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Velbekomme Jeg skal af med Lauras nu, da hun ikke gider det mere. Kan tage et billede af vores ting, så du ved, hvad du kan gå efter  

Det ville være super - det vil jeg meget gerne se billeder af

Jeg tror nemlig at jeg vil lede efter det brugt, så meget at rart at se hvad det er man skal gå efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

Det ville være super - det vil jeg meget gerne se billeder af

Jeg tror nemlig at jeg vil lede efter det brugt, så meget at rart at se hvad det er man skal gå efter.

Jeps. Vil du citere mig i tråden her, for så husker jeg at lægge det ind!

Anmeld

25. december 2012

Mother-love

jeg havde det samme problem med isabella da hun var 15 mdr.
så jeg købte en masse dublo klodser, legemad og biler..

vi fandt hurtigt ud af at ovre i vs legede hun meget med biler.. og så købte jeg nogen og hun var helt vild så hun så dem.. hun elsker dem stadig og hun er 19 mdr snart...

Anmeld

25. december 2012

emsaroto

Biler og instrumenter er et kæmpe hit herhjemme  

Anmeld

25. december 2012

Mettefpigen

Fenja09 skriver:

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Her hitter: legekøkken, bassin med bolde, alm bolde, gyngehest, legestol,biler...

Anmeld

25. december 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Jeps. Vil du citere mig i tråden her, for så husker jeg at lægge det ind!

Skal jeg nok

Anmeld

26. december 2012

Sakris

Fenja09 skriver:

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Min datter har det sidste halve år leget med legekøkken hver gang hun kunne komme i nærheden af et. Juleaften fik hun et selv, og deefter næsten det eneste hun har leget med lige siden. Ellers er hendes duplo og elektriske tog også bare sagen! 

Anmeld

26. december 2012

Fenja09

Sakris skriver:

Min datter har det sidste halve år leget med legekøkken hver gang hun kunne komme i nærheden af et. Juleaften fik hun et selv, og deefter næsten det eneste hun har leget med lige siden. Ellers er hendes duplo og elektriske tog også bare sagen! 

Min datter legede også rigtig meget med sit legekøkken da hun fik det, men det er ikke så interessant mere. Duplo har hun en hel del af og fik også meget af det i julegave, hun kan bare ikke vedholde interessen for det i særlig lang tid. Hun kan endnu ikke selv sætte klodserne sammen, så vi skal sidde og lave det og så splitter hun det ad

Tak for svar.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.