Hvad leger jeres børn med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Fenja09

Bøllemyr skriver:

Ja okay, så er det jo begrænset hvad du kunne bruge af forslag

Charlie kunne ikke lide teltet, men elskede/elsker bassinet

Hvad interesser hun sig for? Hvad fanger hendes interesse?

Kan man også få bassin til bolde eller er det bare at købe et badebassin?

Jamen det hun leger med herhjemme er en "labyrint", du ved dem hvor der er kugler på og så skal de "snoes" rundt, op og ned. Derudover er det bøgerne og engang imellem hendes "spare-gris" hvor den siger lyde når hun putter mønterne i.

Nede i dagplejen har jeg set at hun leger med dukkehus og "store" biler - og så elsker hun at tage hendes store kasse med alverdens legetøj og rode rundt og kaste over det hele

Jeg ved bare ikke om hun bare ikke leger med tingene i længere tid og jeg så mener at det ikke rigtig interessere hende - eller om hun virkelig er vokset fra meget af sit legetøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Fenja09

Nea85 skriver:

Min datter er 19 måneder, og lige nu er det hendes dukker, dukkevogn og duplo der hitter
Mine forældre fandt mit gamle duplo-dukkehus frem fra loftet, og det leger hun med HVER dag (dengang var jeg lige så glad for det)

Ja, min datter har også en del Duplo, tror måske det ville hjælpe på interessen hvis hun havde et dukkehus til at putte tingene ind i. Har kigget på et fra Fischer Price hvor det kan åbnes og lukkes

Anmeld

20. december 2012

Silas&Mille

Bøllemyr skriver:

Charlie er 2 1/2 år nu og de 3 ting hitter stadig

Det er også bare 3 ting der ikke rigtig 'går af mode' 

Er spændt på om Silas og Mille gider deres legekøkken når der kommer op her efter jul
Har haft det stående siden juni, men har simpelthen ikke fået det sat op endnu 

Silas ELSKER at gå tur med Milles gåvogn og hendes Brio trædukkevogn. Tror også han snupper hendes nye Brio dukkevogn (den der ligner en rigtig barnevogn) når hun får den juleaften.
Han synes det er rigtig sjovt at gå tur med bamserne eller bilerne

Anmeld

20. december 2012

2721

Fenja09 skriver:

Kan man også få bassin til bolde eller er det bare at købe et badebassin?

Jamen det hun leger med herhjemme er en "labyrint", du ved dem hvor der er kugler på og så skal de "snoes" rundt, op og ned. Derudover er det bøgerne og engang imellem hendes "spare-gris" hvor den siger lyde når hun putter mønterne i.

Nede i dagplejen har jeg set at hun leger med dukkehus og "store" biler - og så elsker hun at tage hendes store kasse med alverdens legetøj og rode rundt og kaste over det hele

Jeg ved bare ikke om hun bare ikke leger med tingene i længere tid og jeg så mener at det ikke rigtig interessere hende - eller om hun virkelig er vokset fra meget af sit legetøj.

Det er bare et alm baby bassinet

Jeg husker at Charlie den gang også skiftede meget hurtigt mellem div ting og jeg købte pg købte i massevis af legetøj fordi jeg forgæves søgte efter noget der fastholdte hans interesse:-$
Tror det er normalt for den aldre.

Dog var de bedste ting i verden at kaste med ting og lege med "voksen" ting

Anmeld

20. december 2012

Silas&Mille

Nea85 skriver:

Min datter er 19 måneder, og lige nu er det hendes dukker, dukkevogn og duplo der hitter
Mine forældre fandt mit gamle duplo-dukkehus frem fra loftet, og det leger hun med HVER dag (dengang var jeg lige så glad for det)

Nårh ja... Duplo hitter også rigtig meget her, sammen med bøger, biler og bolde

Anmeld

20. december 2012

2721

Silas&Mille skriver:

Det er også bare 3 ting der ikke rigtig 'går af mode' 

Er spændt på om Silas og Mille gider deres legekøkken når der kommer op her efter jul
Har haft det stående siden juni, men har simpelthen ikke fået det sat op endnu 

Silas ELSKER at gå tur med Milles gåvogn og hendes Brio trædukkevogn. Tror også han snupper hendes nye Brio dukkevogn (den der ligner en rigtig barnevogn) når hun får den juleaften.
Han synes det er rigtig sjovt at gå tur med bamserne eller bilerne

Ej hvor sjovt, det lyder præcis som Charlie
Han går også rigtigt tit tur med sine biler og bamser i dukkevognen;P

Anmeld

20. december 2012

Silas&Mille

Bøllemyr skriver:

Ej hvor sjovt, det lyder præcis som Charlie
Han går også rigtigt tit tur med sine biler og bamser i dukkevognen;P

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Bøllemyr skriver:

Det er bare et alm baby bassinet

Jeg husker at Charlie den gang også skiftede meget hurtigt mellem div ting og jeg købte pg købte i massevis af legetøj fordi jeg forgæves søgte efter noget der fastholdte hans interesse:-$
Tror det er normalt for den aldre.

Dog var de bedste ting i verden at kaste med ting og lege med "voksen" ting

Ja, du har nok ret - vil jo bare ikke forhindre hende i at udvikle sig bare fordi hun ikke har det "rigtige legetøj". Hun kan faktisk få rimelig god tid til at gå, hvis hun får en gryde og piskeris fra køkkenet eller hendes far mobil  

Jeg vil ud og købe puslespil til hende - det tror jeg er en god ide!

Anmeld

20. december 2012

MyLove E

Her er Elias 19mdr Hans yndlings legetøj, sit lege køkken og legemad.
Han er også blevet meget glad for Brio hunden han kan gå og trække rundt med:-):-):-):-)

Anmeld

20. december 2012

helle85

Nettemor skriver:

Lige pt kan jeg ikke komme på hvad der hittede udover kaffestel og sådan noget.

Men ellers virker det super godt at pakke noget legetøj væk en måneds tid så hun ikke kan gå og kigge på det hele tiden. Når man så finder det frem igen så er det som at få nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.