Hvad leger jeres børn med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Her er Elias 19mdr Hans yndlings legetøj, sit lege køkken og legemad.
Han er også blevet meget glad for Brio hunden han kan gå og trække rundt med:-):-):-):-)

Synes vores datter har mistet interessen for hendes legekøkken, men kan være det bliver interessant på et andet tidspunkt. Vi har en hund hun kan trække med og den var også meget spændende i starten, men det er den ikke rigtig mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

sarahb

min yngste leger kun med sine bobles

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Nettemor skriver:

Lige pt kan jeg ikke komme på hvad der hittede udover kaffestel og sådan noget.

Men ellers virker det super godt at pakke noget legetøj væk en måneds tid så hun ikke kan gå og kigge på det hele tiden. Når man så finder det frem igen så er det som at få nyt

Vi har heller ikke alt hendes legetøj fremme, noget står i stuen og andet på hendes værelse. Hun er ikke særlig meget på værelset, så hiver nogle gange ting frem derinde fra og sætter i stuen. Det hitter også i kort tid, men så mister hun interessen for det.

Tror måske bare, at når hun ikke er ældre så mister hun hurtigt interessen for tingene, fordi hun som sådan ikke rigtig "leger" endnu, men mere kigger, føler osv

Tak for svar

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

sarahb skriver:

min yngste leger kun med sine bobles

Dem har vi ingen af herhjemme og tror desværre heller ikke at vi får det. Men tak for svar

Anmeld

20. december 2012

MyLove E

Fenja09 skriver:

Synes vores datter har mistet interessen for hendes legekøkken, men kan være det bliver interessant på et andet tidspunkt. Vi har en hund hun kan trække med og den var også meget spændende i starten, men det er den ikke rigtig mere

Da Elias var 15 mdr gad han heller ikke rigtig lege med noget. Tror ikke du skal tage det så tungt det skal nok komme igen:-):-)

Anmeld

20. december 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Nu er min datter lige fyldt 2 år og det der har været mest interessant lige siden hun var 1½ år, har været puslespil, bøger, hendes new born dukker (hun har 2) og duplo.

Til sin fødselsdag fik hun feernes støvlehus og det er et hit! Hun får udvidelsen med møllen i julegave - der er lidt mere med  Hun elsker de feer og kan sidde med støvlehuset og lege i timevis 

Ellers er det hendes new born dukke - hun skal made begge 2 

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Tauf skriver:

Da Elias var 15 mdr gad han heller ikke rigtig lege med noget. Tror ikke du skal tage det så tungt det skal nok komme igen:-):-)

Ja, det kommer nok som hun bliver ældre

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

BB78 skriver:

Nu er min datter lige fyldt 2 år og det der har været mest interessant lige siden hun var 1½ år, har været puslespil, bøger, hendes new born dukker (hun har 2) og duplo.

Til sin fødselsdag fik hun feernes støvlehus og det er et hit! Hun får udvidelsen med møllen i julegave - der er lidt mere med  Hun elsker de feer og kan sidde med støvlehuset og lege i timevis 

Ellers er det hendes new born dukke - hun skal made begge 2 

Ja, nu er din datter lige lidt ældre end min, men tror nu stadig at et dukkehus - som det fehus du nævner vil være et hit herhjemme.

Tak for svar

Anmeld

20. december 2012

DitteMarie

Felix har helt klart været mest glad for køkken/ testellet / kegemad/ kasseapoerat. Vi har sørget for at der er god orden og lækre ting. Han dækker bord med dug, lys og blomster. Servere kage og saft for dukker, bamser og mor og far. Han har et lille værktøjssæt, det hitter også. Han er også glad for duplo og littel peopel ( specielt by, zoo og bus). - også elsker han toca boca og dr. Panda spil på Ipad

Anmeld

20. december 2012

2721

Fenja09 skriver:

Ja, du har nok ret - vil jo bare ikke forhindre hende i at udvikle sig bare fordi hun ikke har det "rigtige legetøj". Hun kan faktisk få rimelig god tid til at gå, hvis hun får en gryde og piskeris fra køkkenet eller hendes far mobil  

Jeg vil ud og købe puslespil til hende - det tror jeg er en god ide!

Helge Charlie elsker stadig gryder og piskeris, det hun gør er jo at efterligne sine forældre og det lære hun jo af, det er starten på rollespil osv. Men jeg kender udemærket tankerne omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.