Hvad leger jeres børn med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Pige2009

Fenja09 skriver:

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Da Laura var i samme alder legede hun mest med Duplo og sit Fisher Price Little People

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Alexander&Lærke

Min datter er også 16 md godt 17... Det er mest hitter her er nok storebrors ting... som fx trakor og nintendo..... Hvilke hun dog ikke får lov at låne.... Ellers har hun en lille dukkevogn med dukke i som hun gerne køre en tur rundt i stuen med, hun ved heller ikke helt hvad man skal med dukken, men hun kan godt putte den i vognen og ligge dynen over . Ellers har hun også sådan en mariehøren hun køre på.... Ellers synets jeg faktisk ikke hun leget med så meget, hun vil helst være hvor jeg er og hjælper gerne med vasketøjet, vaskemaskinen, lukker opvaske maskinen osv.  

Anmeld

20. december 2012

MorDk

Min søn på 2,3 år han leger med biler, Flexitrax, Alfons Åberg, læser Pixibøger, bygger med Dublo m.m

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Da Laura var i samme alder legede hun mest med Duplo og sit Fisher Price Little People

Duplo er ikke et super hit endnu, selvom hun har meget af det - vil lige se efter Fischer Price Little Peolple. Tak for svar

Anmeld

20. december 2012

Benjamins'mor

Min søn er 23 1/2 mdr.

Han leger med biler, busser, brio tog, bamser, ja alt faktisk.
Han er glad bare der er noget legetøj til ham hvor end han er.

I dagplejen leger han mest med tog, laver pusle spil eller leger med dukker med pigerne. de er to piger og to drenge

Anmeld

20. december 2012

onlyme

Fenja09 skriver:

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Legetøjskøkken
Ting med sang i,. Han har fx en ormebog med rim ''sange'' ork han danser til den, han er helt vild efter den,.
Dublo
sådan små bolde som de har i div legerum, vi har kommet i et basing 
Vedhæftet et billede af det sidste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2012

Pige2009

Duplo er ikke et super hit endnu, selvom hun har meget af det - vil lige se efter Fischer Price Little Peolple. Tak for svar

Velbekomme Jeg skal af med Lauras nu, da hun ikke gider det mere. Kan tage et billede af vores ting, så du ved, hvad du kan gå efter  

Anmeld

21. december 2012

Moma

Lige pt kan jeg ikke komme på hvad der hittede udover kaffestel og sådan noget.

Men ellers virker det super godt at pakke noget legetøj væk en måneds tid så hun ikke kan gå og kigge på det hele tiden. Når man så finder det frem igen så er det som at få nyt

Var faktisk også det jeg ville skrive - gem noget af legetøjet væk og byt efter en måneds tid

Ellers en kravletunnel eller et legetelt til at have indendørs

Anmeld

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med duplo? Eller Kaj bøgerne?

Min dreng er 15 måneder og det er et hit for tiden.

Eller hvad med at sidde og øve sig i at tegne. Det synes min dreng er sjovt.

Ellers bruger min dreng ikke legetøjet så meget for tiden. Han er glad for at kravle op og ned af sofabordet og sofaen. Det kan han bruge lang tid på. Og når han ikke gør det så finder han en pude og putter lidt og så er det ellers tilbage til sofabordet

Anmeld

21. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
onlyme skriver:

Legetøjskøkken
Ting med sang i,. Han har fx en ormebog med rim ''sange'' ork han danser til den, han er helt vild efter den,.
Dublo
sådan små bolde som de har i div legerum, vi har kommet i et basing 
Vedhæftet et billede af det sidste

Hvor er det bassin købt...det ser smart ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.