Hvad leger jeres børn med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.639 visninger
48 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Fenja09

Hej piger

Jeg har gået og tænkt på, hvilket nyt legetøj jeg skal til at købe til min datter - hun er 16 måneder her d. 1 Januar. Problemet er at jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal købe og hun trænger til nyt, da hun ikke rigtig gider det hun har. Hun har virkelig meget legetøj og synes jo selv der er en del hun kunne lege med, men det er måske ved at være for "baby-agtigt". 

Jeg har kigget på Fischer Price dukkehus, et keyboard m. stol det er til små børn, Fischer Price "tårn" til biler eller bolde hvor hun kan stå op og se dem trille ned og så har jeg faktisk ikke rigtig flere ideer.

Har i nogle ideer til hvad der kunne interesse en pige i den alder? Og hvad leger jeres børn med på ca den alder ( drenge og piger)?

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Troldemommi

Her er puttekassen stadig ynglingslegetøjet og hendes dukke 

Anmeld

20. december 2012

2721

Da Charlie var i den alder hittede kaj bøgerne, hip hop og ninja bøgerne, bolde i fx oppusteligt badebassient, puslespil, bil rat, alt han kunne køre på og med. Legekøkken, biler og garager

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Monica P skriver:

Her er puttekassen stadig ynglingslegetøjet og hendes dukke 

Ja, min datter har også "puttekasser" i diverse udgaver og også dukker, men det siger hende ikke så meget. Puttekasserne har brugt rigtig meget før, men det keder hende lidt idag

Dukkerne ved hun nok ikke rigtig hvordan man leger med endnu

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Bøllemyr skriver:

Da Charlie var i den alder hittede kaj bøgerne, hip hop og ninja bøgerne, bolde i fx oppusteligt badebassient, puslespil, bil rat, alt han kunne køre på og med. Legekøkken, biler og garager

Bøger har hun en del af og de kommer frem hver dag, men det er ikke noget hun gider sidde med i længere tid. Hun har legekøkken ( ikke så interessant længere), Wheely Bug, Gå vogn, dukkevogn og scooter med trailer - hun er lige lille nok endnu til at kunne sidde på wheely`en og scooteren, gåvognen bruger hun ikke rigtig efter hun er begyndt at gå - og dukkevognen får en tur engang imellem.

Jeg skal have købt et telt til alle hendes plastbolde, det kan godt være hun vil synes om det  og havde faktisk også overvejet at købe en garage m. biler til hende.

Anmeld

20. december 2012

Nea85

Min datter er 19 måneder, og lige nu er det hendes dukker, dukkevogn og duplo der hitter
Mine forældre fandt mit gamle duplo-dukkehus frem fra loftet, og det leger hun med HVER dag (dengang var jeg lige så glad for det)

Anmeld

20. december 2012

Nettemor

Lige pt kan jeg ikke komme på hvad der hittede udover kaffestel og sådan noget.

Men ellers virker det super godt at pakke noget legetøj væk en måneds tid så hun ikke kan gå og kigge på det hele tiden. Når man så finder det frem igen så er det som at få nyt

Anmeld

20. december 2012

2721

Fenja09 skriver:

Bøger har hun en del af og de kommer frem hver dag, men det er ikke noget hun gider sidde med i længere tid. Hun har legekøkken ( ikke så interessant længere), Wheely Bug, Gå vogn, dukkevogn og scooter med trailer - hun er lige lille nok endnu til at kunne sidde på wheely`en og scooteren, gåvognen bruger hun ikke rigtig efter hun er begyndt at gå - og dukkevognen får en tur engang imellem.

Jeg skal have købt et telt til alle hendes plastbolde, det kan godt være hun vil synes om det  og havde faktisk også overvejet at købe en garage m. biler til hende.

Ja okay, så er det jo begrænset hvad du kunne bruge af forslag

Charlie kunne ikke lide teltet, men elskede/elsker bassinet

Hvad interesser hun sig for? Hvad fanger hendes interesse?

Anmeld

20. december 2012

Silas&Mille

Bøllemyr skriver:

Det er det samme med Silas (2 år lige om snart) og Mille (10½ måned).

Bøger, biler og bolde så er der gang i den

Anmeld

20. december 2012

2721

Silas&Mille skriver:

Det er det samme med Silas (2 år lige om snart) og Mille (10½ måned).

Bøger, biler og bolde så er der gang i den

Charlie er 2 1/2 år nu og de 3 ting hitter stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.