Udfordringer og indkøring i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MortilElias2010

dorthemus skriver:

Men hvem tager imod de penge? For vi må ikke længere tage imod penge...så jeg tænkte om det er noget forældrene selv står for, ligesom med frugtordninger

Ingen anelse, jeg ved kommunen ved besked da jeg ringede til dem inden jul.. Så ja kunne sagtens være en forælderkonto. Den. Er ihvertfald seperat fra den anden konto. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

Pige2009

forår skriver:

Hun har ingen taske med.

Der ligger fast i BH:

et sæt regntøj

et sæt termotøj

en flyverdragt

hue

handsker

gummistøvler

En hel masse skiftetøj

bleer til middagsluren

Også kommer hun derned med sine vinterstøvler og jakke på, og med sin madpakke

Oii doki Bleer er vi heldigvis foruden både nat og dag og har været i et halvt års tid nu Super god hjælp, søde

Anmeld

27. december 2012

Pige2009

Nemesis skriver:

forbered dig på at middagsluren ryger og ellers bliver nedjusteret hvilket sammen med de nye indtryk giver et rigtig træt barn.

Ellers er Sara bare SÅ glad for bh. Det tog hende nok 3 uger før hun helt var faldet til, men hun er også lidt reserveret.

vi har ikke mistet noget i bh, så der er intet problem men ja navn i alt. Navnestempel bruger jeg eller de navnetags i tøjet.

:-) Sisse

Oki doki Jeg har lige købt nogle strygemærker til alt hendes tøj, så jeg håber det rækker. Det er jo lige om lidt, hun starter

Anmeld

27. december 2012

Nemesis

Baagøe skriver:

Oki doki Jeg har lige købt nogle strygemærker til alt hendes tøj, så jeg håber det rækker. Det er jo lige om lidt, hun starter

ja men husk det er i alt tøj..det giver ret mange strygemærker :-D
Det skal nok blive godt...og tro mig hun bliver meget hurtigt stor og selvstændig :-D

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

Nemesis skriver:

ja men husk det er i alt tøj..det giver ret mange strygemærker :-D
Det skal nok blive godt...og tro mig hun bliver meget hurtigt stor og selvstændig :-D

Har købt 50 mærker, så mon ikke, der rækker Ja, men det er også godt, for hun er gået i babymode med 3 børn alle under 2 år i DP

Anmeld

30. december 2012

Nemesis

Baagøe skriver:

Har købt 50 mærker, så mon ikke, der rækker Ja, men det er også godt, for hun er gået i babymode med 3 børn alle under 2 år i DP

puha ja så erdet vist godt med et miljøskift :-)

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

Nemesis skriver:

puha ja så erdet vist godt med et miljøskift :-)

Lige præcis Heldigvis er der 6-7 børn fra hendes gymnastikhold, der går samme sted, så hun har et par kendte ansigter også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.