Udfordringer og indkøring i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Leneur

Men ja det er vildt de bliver så store og de lærer altså mange frække ord i børnehaven. Bare vent og se.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det er også ret vildt, vores børn bliver så store

Åh ja!

Anmeld

21. december 2012

klmf

Efter at have mistet 2 par handsker den første måned er et godt råd at sætte snor i handskerne, der kan gå gennem flyverdragten (jeg brugte alm. bukseelastik) - og så en reserve-flyverdragt så der altid er en tør at få på. Mindst 2 sæt tøj til uheld/maling/vådt tøj. Spørg ind til at det du undrer dig over...

Håber hun får en god start

Anmeld

21. december 2012

MortilElias2010

lotchen skriver:

Efter at have mistet 2 par handsker den første måned er et godt råd at sætte snor i handskerne, der kan gå gennem flyverdragten (jeg brugte alm. bukseelastik) - og så en reserve-flyverdragt så der altid er en tør at få på. Mindst 2 sæt tøj til uheld/maling/vådt tøj. Spørg ind til at det du undrer dig over...

Troede alle former for snore i tøj og handsker er fuldstændig udelukket. Sådan har det ihvertfald været i de sidste institutioner jeg har arbejdet i efter ulykken med drengen der blev hængt i sin hue udenfor i et træ. Ikke engang halstørklæder er ok, kun eleganthuer og huer uden snore til børnene. Ingen der har nævnt det for dig?  

Anmeld

21. december 2012

dorthemus

lotchen skriver:

Snore i tøj er totalt nogo i daginstitutioner...mærkeligt at pædagogerne ikke har sagt noget til dig
jeg anbefaler de der clips og så købe et hav af strik fingervanter.
Til den ekstra flyverdragt.

Anmeld

22. december 2012

klmf

dorthemus skriver:

Snore i tøj er totalt nogo i daginstitutioner...mærkeligt at pædagogerne ikke har sagt noget til dig

Det er så dem der har anbefalet hele børnehaven at gøre sådan

Anmeld

22. december 2012

klmf

MortilElias2010 skriver:

Troede alle former for snore i tøj og handsker er fuldstændig udelukket. Sådan har det ihvertfald været i de sidste institutioner jeg har arbejdet i efter ulykken med drengen der blev hængt i sin hue udenfor i et træ. Ikke engang halstørklæder er ok, kun eleganthuer og huer uden snore til børnene. Ingen der har nævnt det for dig?  

Det er pædagogerne selv, der har anbefalet det Til hele børnehaven...

Anmeld

22. december 2012

dorthemus

lotchen skriver:

Det er så dem der har anbefalet hele børnehaven at gøre sådan

ja det overrasker mig med de hændelser der er ført til et forbud.

Anmeld

22. december 2012

klmf

dorthemus skriver:

ja det overrasker mig med de hændelser der er ført til et forbud.

Jeg troede nemlig heller ikke man måtte, men når de nu selv ligefrem opfordrede til det...

Anmeld

22. december 2012

klmf

dorthemus skriver:

Forresten - hvilke clips??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.