at stemme på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Hvorfor overhovedet give mig dette svar, hvis du er ligeglad?  Jeg synes du skal læse mit svar til Laulund 

Jeg er udmærket godt klar over hvad tiggeri er, men dit svar gør ikke min mening anderledes end den er. 

Jeg fulgte med og havde lyst til at give noget viden videre, men det kan jeg da sagtens se nu ikke var det værd. Så beklager ulejligheden, for mig altså. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mom In The Making skriver:

Jeg fulgte med og havde lyst til at give noget viden videre, men det kan jeg da sagtens se nu ikke var det værd. Så beklager ulejligheden, for mig altså. 

Du er skam ikke ulejlig (hedder det overhovedet sådan? ). Jeg kom bare til undren over hvorfor du skulle skrive det til mig, hvis du alligevel var ligeglad. Du kan jo i princippet skrive hvad du har lyst til, du har ret til at være her - jeg undrede mig bare lige 

Anmeld

17. december 2012

Camilla <3

Jeg syntes nu ikke det er tiggeri, det at Rikkeregnbue gør.  

Der bliver opfordret til at dele med venner og familie, og det er det hun gør. Dermed sagt, så er det jo heller ikke ensbetydende med, at alle i ens omgangskreds gider at stemme. Hvis der var en der havde 100 venner, og en anden der havde 200, så er det da ikke ensbetydende med at den med 200, får flest til at stemme alligevel.  

Hun spurgte mig, om ikke jeg ville stemme på Ida. Og selvfølgelig ville jeg det. Ida er ganske enkelt BEDÅRENDE på det billede!  

Havde jeg ikke kendt Rikke, og alligevel ville smide en stemme, så havde jeg stadig stemt på Ida! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.