at stemme på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Laulund87

Anonym skriver:

Du skrev, at de opfordrede til at dele med venner og familie, og det er jo fordi de er interesserede i omtalen.

Det gør jo ingen konkurrence mere reel, hvis det "bare" gælder om at have flest venner/familie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Du skrev, at de opfordrede til at dele med venner og familie, og det er jo fordi de er interesserede i omtalen.

Det gør jo ingen konkurrence mere reel, hvis det "bare" gælder om at have flest venner/familie.

Men hvad har det med at gøre hvad jeg skrev? Jeg er lidt forvirret. Skrev bare at de opfordrede til at dele, og det har jeg gjort

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Men hvad har det med at gøre hvad jeg skrev? Jeg er lidt forvirret. Skrev bare at de opfordrede til at dele, og det har jeg gjort

Ja men hvis den ene har opfordret 100 og den anden 200 - gæt så hvem der vinder?  Nok ikke den "sødeste", men den hvor moderen har størst omgangskreds eller være flittigst til at tigge stemmer. (for tvivler på at nogle fædre opfordrer til at stemme )

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja men hvis den ene har opfordret 100 og den anden 200 - gæt så hvem der vinder?  Nok ikke den "sødeste", men den hvor moderen har størst omgangskreds eller være flittigst til at tigge stemmer. (for tvivler på at nogle fædre opfordrer til at stemme )

Her har farmand frivilligt opfordret til at stemme Men jeg kan godt se din pointe.

Anmeld

17. december 2012

Fenja09

Jeg hopper let og elegant udenom de tråde. Jeg synes ikke det er irriterende eller andet når folk beder andre om at stemme på deres barn - må bare ærligt erkende at jeg er lidt ligeglad med hvem der vinder en eller anden konkurrence jeg alligevel aldrig har hørt om eller har tilknytning til.

/Fenja

Anmeld

17. december 2012

Rockertand

rikkeregnbue skriver:

Tja, i den konkurrence min datter pt. deltager i, opfordrer de faktisk til at dele med familie og venner - så jeg ser ikke noget galt i at jeg deler den herinde, eftersom jeg også har venner herinde?

Jeg synes ikke jeg tigger stemmer ved at skrive herinde og oppe min tråd - for ja, som skrevet - folk kan lade være at læse, og lade være at stemme

Arrrhh, selvfølgelig tigger du da stemmer, din tråd kan slet ikke tolkes på anden måde, men du kan da i det mindste stå ved det.

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Rockertand skriver:

Arrrhh, selvfølgelig tigger du da stemmer, din tråd kan slet ikke tolkes på anden måde, men du kan da i det mindste stå ved det.

Jamen du kan da have lov til at synes hvad du vil, så længe jeg selv ved hvad der var og ikke var meningen - det skider jeg da højt og helligt på 

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

Jamen du kan da have lov til at synes hvad du vil, så længe jeg selv ved hvad der var og ikke var meningen - det skider jeg da højt og helligt på 

Din tråd hedder "Stem på Ida" så jeg er lige nysgerrig, hvis ikke det er for at få stemmer, hvad er det så?

Anmeld

17. december 2012

anynom

Laulund87 skriver:

Din tråd hedder "Stem på Ida" så jeg er lige nysgerrig, hvis ikke det er for at få stemmer, hvad er det så?

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Laulund87 skriver:

At få stemmer, men nu tolker vi sikkert også bare tingene forskelligt - og heldigvis for det. JEG ser det ikke som tiggeri, at jeg har lavet den tråd, at I andre gør, kan jeg jo ikke gøre ved 

Alle har forskellige meninger, husk det. 

Det er OK at du, og andre, synes det er tiggeri. Men igen JEG synes ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.