at stemme på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Anonym trådstarter

Det undre mig til tider, alle de tråde der er med "vil du ikke nok stemme på mit barn?" i den og den konkurrence. Det er da et misvisende resultat man får, hvis ikke folk stemmer på den der reelt er "sødest" eller "bedste julebillede". Ville aldrig selv "melde" mit barn til sådan en konkurrence, og som sagt aldrig opfordre folk til at stemme.

- og ja jeg kan jo bare gå udenom trådene og lade være at stemme, og det gør jeg sådan set også. Nu havde der bare været så mange pt, at jeg gang på gang har tænkt tanken. Det er jo ikke et reelt billede hvis man vinder, hvis man har været ude og "tigge" stemmer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Laulund87

Jeg tænker det samme hver gang, men jeg tier stille og stemmer ikke

Anmeld

17. december 2012

Carina:-)

Laulund87 skriver:

Det samme her 

Anmeld

17. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hehe. Jeg har tit tænkt det samme..

Anmeld

17. december 2012

Stumpen

Laulund87 skriver:

Me too

Anmeld

17. december 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Agreed!!

Anmeld

17. december 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Du er sgu så klog! Er enig

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Du er sgu så klog! Er enig

I know!

Anmeld

17. december 2012

mariesmavse92

Enig! Det er lidt snyd

Anmeld

17. december 2012

L&V

Anonym skriver:

Det undre mig til tider, alle de tråde der er med "vil du ikke nok stemme på mit barn?" i den og den konkurrence. Det er da et misvisende resultat man får, hvis ikke folk stemmer på den der reelt er "sødest" eller "bedste julebillede". Ville aldrig selv "melde" mit barn til sådan en konkurrence, og som sagt aldrig opfordre folk til at stemme.

- og ja jeg kan jo bare gå udenom trådene og lade være at stemme, og det gør jeg sådan set også. Nu havde der bare været så mange pt, at jeg gang på gang har tænkt tanken. Det er jo ikke et reelt billede hvis man vinder, hvis man har været ude og "tigge" stemmer.

Tja tænker nu nogle gange at det handler om at kende flest.. Min datter var med i viborgs sødeste baby og der sku man i butikken og stemme men det blev dælme ikke den sødeste af den grund. Og nej det var ikke kun fordi min datter ikke vandt men der var MANGE der var meget sødere end top tre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.