at stemme på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Anonym skriver:

Det undre mig til tider, alle de tråde der er med "vil du ikke nok stemme på mit barn?" i den og den konkurrence. Det er da et misvisende resultat man får, hvis ikke folk stemmer på den der reelt er "sødest" eller "bedste julebillede". Ville aldrig selv "melde" mit barn til sådan en konkurrence, og som sagt aldrig opfordre folk til at stemme.

- og ja jeg kan jo bare gå udenom trådene og lade være at stemme, og det gør jeg sådan set også. Nu havde der bare været så mange pt, at jeg gang på gang har tænkt tanken. Det er jo ikke et reelt billede hvis man vinder, hvis man har været ude og "tigge" stemmer.

Forstår dig godt... Har selv måtte skrige af frustration over min søster og hendes veninde som konstant meldte deres børn til disse foto konkurrencer, de gik simpelthen så højt og i det og snød med at bruge en masse falske e-mails. 

Jeg blev så rasende til sidst, for for mig virker det som om de bare udstiller deres børn og kæmper for hvem der er bedst, og det syntes jeg er synd for børnene. 

Så tag jer dog sammen, man syntes jo at hver sit barn er det sødeste, så stop med at kæmp om det. 

sorry, jeg bryder mig bestemt hellere ikk om det, så derfor er jeg også en af dem der bare hopper forbi de indlæg, for syntes det er plat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tja, i den konkurrence min datter pt. deltager i, opfordrer de faktisk til at dele med familie og venner - så jeg ser ikke noget galt i at jeg deler den herinde, eftersom jeg også har venner herinde?

Jeg synes ikke jeg tigger stemmer ved at skrive herinde og oppe min tråd - for ja, som skrevet - folk kan lade være at læse, og lade være at stemme

Anmeld

17. december 2012

Aagaard

Anonym skriver:

Det undre mig til tider, alle de tråde der er med "vil du ikke nok stemme på mit barn?" i den og den konkurrence. Det er da et misvisende resultat man får, hvis ikke folk stemmer på den der reelt er "sødest" eller "bedste julebillede". Ville aldrig selv "melde" mit barn til sådan en konkurrence, og som sagt aldrig opfordre folk til at stemme.

- og ja jeg kan jo bare gå udenom trådene og lade være at stemme, og det gør jeg sådan set også. Nu havde der bare været så mange pt, at jeg gang på gang har tænkt tanken. Det er jo ikke et reelt billede hvis man vinder, hvis man har været ude og "tigge" stemmer.

Hvis jeg lige sys det kunne være hyggeligt at kikke på søde billeder af babyer, så stemmer jeg - men det ender sjældent med den jeg blev opfordret til at stemme af... jeg stemmer på det sødeste billede

Anmeld

17. december 2012

Laulund87

Aagaard skriver:

Hvis jeg lige sys det kunne være hyggeligt at kikke på søde billeder af babyer, så stemmer jeg - men det ender sjældent med den jeg blev opfordret til at stemme af... jeg stemmer på det sødeste billede

Hehe det samme her

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Tja, i den konkurrence min datter pt. deltager i, opfordrer de faktisk til at dele med familie og venner - så jeg ser ikke noget galt i at jeg deler den herinde, eftersom jeg også har venner herinde?

Jeg synes ikke jeg tigger stemmer ved at skrive herinde og oppe min tråd - for ja, som skrevet - folk kan lade være at læse, og lade være at stemme

Selvfølgelig gør de det - det er jo gratis reklame  

Anmeld

17. december 2012

Nadia&Daniel

rikkeregnbue skriver:

Jeg stemmer vist det er veninders børn - det hjælper jeg gerne med

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Selvfølgelig gør de det - det er jo gratis reklame  

Og hvad så?

Anmeld

17. december 2012

modesty

Anonym skriver:

Enig. 

Anmeld

17. december 2012

Lady Marion <3

Det har været oppe og vende flere gange , for nogle år siden var der en mor der nærmest blev moppet ud af baby.dk fordi hun blev ved , stem dit , stem dat .. Folk blev bare så træt af det

Anmeld

17. december 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Og hvad så?

Du skrev, at de opfordrede til at dele med venner og familie, og det er jo fordi de er interesserede i omtalen.

Det gør jo ingen konkurrence mere reel, hvis det "bare" gælder om at have flest venner/familie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.