Anonym skriver:
Det undre mig til tider, alle de tråde der er med "vil du ikke nok stemme på mit barn?" i den og den konkurrence. Det er da et misvisende resultat man får, hvis ikke folk stemmer på den der reelt er "sødest" eller "bedste julebillede". Ville aldrig selv "melde" mit barn til sådan en konkurrence, og som sagt aldrig opfordre folk til at stemme.
- og ja jeg kan jo bare gå udenom trådene og lade være at stemme, og det gør jeg sådan set også. Nu havde der bare været så mange pt, at jeg gang på gang har tænkt tanken. Det er jo ikke et reelt billede hvis man vinder, hvis man har været ude og "tigge" stemmer.
Forstår dig godt... Har selv måtte skrige af frustration over min søster og hendes veninde som konstant meldte deres børn til disse foto konkurrencer, de gik simpelthen så højt og i det og snød med at bruge en masse falske e-mails.
Jeg blev så rasende til sidst, for for mig virker det som om de bare udstiller deres børn og kæmper for hvem der er bedst, og det syntes jeg er synd for børnene.
Så tag jer dog sammen, man syntes jo at hver sit barn er det sødeste, så stop med at kæmp om det. 
sorry, jeg bryder mig bestemt hellere ikk om det, så derfor er jeg også en af dem der bare hopper forbi de indlæg, for syntes det er plat..
Anmeld