at stemme på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

At få stemmer, men nu tolker vi sikkert også bare tingene forskelligt - og heldigvis for det. JEG ser det ikke som tiggeri, at jeg har lavet den tråd, at I andre gør, kan jeg jo ikke gøre ved 

Alle har forskellige meninger, husk det. 

Det er OK at du, og andre, synes det er tiggeri. Men igen JEG synes ikke 

Ja så ser vi i hvert fald forskelligt på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Laulund87 skriver:

Ja så ser vi i hvert fald forskelligt på det

Nemlig 

Anmeld

17. december 2012

Guldimaven

rikkeregnbue skriver:

At få stemmer, men nu tolker vi sikkert også bare tingene forskelligt - og heldigvis for det. JEG ser det ikke som tiggeri, at jeg har lavet den tråd, at I andre gør, kan jeg jo ikke gøre ved 

Alle har forskellige meninger, husk det. 

Det er OK at du, og andre, synes det er tiggeri. Men igen JEG synes ikke 

Kan bestemt heller ikke se noget som helst tiggeri i det!  Har nemlig selv lige gjort det..  Det er jo en konkurrence ikke noget med, at folk skal punge ud med noget.. Jo 30 sek af deres tid, til at stemme på et sødt billede af en dejlig julebaby.

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Guldimaven skriver:

Kan bestemt heller ikke se noget som helst tiggeri i det!  Har nemlig selv lige gjort det..  Det er jo en konkurrence ikke noget med, at folk skal punge ud med noget.. Jo 30 sek af deres tid, til at stemme på et sødt billede af en dejlig julebaby.

Tak!  Altid noget man ikke er ene om den holdning 

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Guldimaven skriver:

Tak!  Altid noget man ikke er ene om den holdning 

Anmeld

17. december 2012

MorDk

Jeg har da også oprettet en tråd om at stemme på min pige. Og hvad så ærlig talt?

SMIL OG GOD JUL ♥ I er sgu så NEGATIVE ANLAGT her i denne dejlige måned!

Anmeld

17. december 2012

MomInTheMaking

rikkeregnbue skriver:

Jamen du kan da have lov til at synes hvad du vil, så længe jeg selv ved hvad der var og ikke var meningen - det skider jeg da højt og helligt på 

Tiggeri kaldes det når en eller flere personer med hjælp af ord eller f.eks. Kropsholdning beder om penge eller andet bidrag fra en fremmed. 

Jeg er drøn ligeglad med at du gør det, men det er at "tigge stemmer" og det handler ikke om hvad du synes du gør, men om definationen på tiggeri, som er oven stående og præcis hvad du gør. Du beder om et bidrag fra fremmede. og som sagt, så er jeg ligeglad med at du gør det, men du kan ikke sige, at du ikke gør det uden at lyve eller i det mindste uden at være uvidende om hvad definitionen på tigger er.

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

MorDk skriver:

Jeg har da også oprettet en tråd om at stemme på min pige. Og hvad så ærlig talt?

Du er sinpelthent et fantastisk menneske! Elsker alt den positivitet du altid har, i hvert fald herinde på babydk 

Anmeld

17. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Anmeld

17. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mom In The Making skriver:

Tiggeri kaldes det når en eller flere personer med hjælp af ord eller f.eks. Kropsholdning beder om penge eller andet bidrag fra en fremmed. 

Jeg er drøn ligeglad med at du gør det, men det er at "tigge stemmer" og det handler ikke om hvad du synes du gør, men om definationen på tiggeri, som er oven stående og præcis hvad du gør. Du beder om et bidrag fra fremmede. og som sagt, så er jeg ligeglad med at du gør det, men du kan ikke sige, at du ikke gør det uden at lyve eller i det mindste uden at være uvidende om hvad definitionen på tigger er.

Hvorfor overhovedet give mig dette svar, hvis du er ligeglad?  Jeg synes du skal læse mit svar til Laulund 

Jeg er udmærket godt klar over hvad tiggeri er, men dit svar gør ikke min mening anderledes end den er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.