gædde/gitte skriver:
hvor er det bare dejligt at høre!
glæder mig til engang at få de samme oplevelser
jeg går jo bare og venter på at det skal blive januar...og så venter jeg så på mens, også skal der til at ske noget
jeg er super positiv mht forløb og at vi skal ha hjælp.... men møder tit folk som siger, "pas på du ikke bliver skuffet og der kan jo gå mange år"
HMMM....
mht min mors rygning, ja så må hun jo se bebs hos mig.... for her er jeg koncekvent (hun har koll og hun slår sig selv ihjel med smøger endnu) ... jeg havde astma, liiiige indtil jeg flyttede hjemme fra - så var jeg pludselig rask... så det var røg
Det håber jeg også snart l får lov til!
Ventetiden er lang synes jeg, men det er den også nu, så måske jeg bare ikke er super tålmodig

Hmm det er da en træls kommentar! Du bliver da ikke mindre ked af, at gå og tro, at det nok tager mange år?? Man bliver jo ked af det, hvis det ikke lykkedes og det er da ligemeget om man har troet på det eller ikke har!
Jeg tror på, at det nok skal lykkedes og jeg tror også på, at det hjælper at være optimistisk!
Åhh hvor må det være svært at se på, at hun ødelægger sig selv endnu mere ved at blive ved med at ryge

men ja så må hun komme hos jer, men det er da lidt ærgerligt for hende, at hun ikke kan tage bebs for en overnatning!
Anmeld