Pasiv rygning efter ÆO - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Pyha nej det er da også helt sindsygt! Det har du ret i, nok ikke kan luftes ud hvad gør l når l får en bebs, for det er da virkelig heller ikke særlig sundt for sådan en lille størrelse... Eller for jer eller din mor for den sags skyld

Det går så godt, vi så den fineste lille pige i går til MD skanningen, og hun var helt igennem perfekt, og en lille ballademager, der havde hænderne foran ansigtet til hele skanningen, så vi fik ikke lov til at se hende forfra, og så var hun heller ikke meget for at afsløre at hun var en pige

Og for 10 minutter siden gav lillepigen sin far et par ordentlige spark, så han kunne mærke det ihh hvor er det bare nogle dejlige dage, ud over kæresten er syg! Men det er ligemeget vi er ikke til at skyde igennem

Hvordan går det hos skønne dig?

hvor er det bare dejligt at høre! glæder mig til engang at få de samme oplevelser

jeg går jo bare og venter på at det skal blive januar...og så venter jeg så på mens, også skal der til at ske noget jeg er super positiv mht forløb og at vi skal ha hjælp.... men møder tit folk som siger, "pas på du ikke bliver skuffet og der kan jo gå mange år"  HMMM....

mht min mors rygning, ja så må hun jo se bebs hos mig.... for her er jeg koncekvent (hun har koll og hun slår sig selv ihjel med smøger endnu) ... jeg havde astma, liiiige indtil jeg flyttede hjemme fra - så var jeg pludselig rask... så det var røg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

tarkoflen

gædde/gitte skriver:

hvor er det bare dejligt at høre! glæder mig til engang at få de samme oplevelser

jeg går jo bare og venter på at det skal blive januar...og så venter jeg så på mens, også skal der til at ske noget jeg er super positiv mht forløb og at vi skal ha hjælp.... men møder tit folk som siger, "pas på du ikke bliver skuffet og der kan jo gå mange år"  HMMM....

mht min mors rygning, ja så må hun jo se bebs hos mig.... for her er jeg koncekvent (hun har koll og hun slår sig selv ihjel med smøger endnu) ... jeg havde astma, liiiige indtil jeg flyttede hjemme fra - så var jeg pludselig rask... så det var røg

Det håber jeg også snart l får lov til!

Ventetiden er lang synes jeg, men det er den også nu, så måske jeg bare ikke er super tålmodig

Hmm det er da en træls kommentar! Du bliver da ikke mindre ked af, at gå og tro, at det nok tager mange år?? Man bliver jo ked af det, hvis det ikke lykkedes og det er da ligemeget om man har troet på det eller ikke har!

Jeg tror på, at det nok skal lykkedes og jeg tror også på, at det hjælper at være optimistisk!

Åhh hvor må det være svært at se på, at hun ødelægger sig selv endnu mere ved at blive ved med at ryge men ja så må hun komme hos jer, men det er da lidt ærgerligt for hende, at hun ikke kan tage bebs for en overnatning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.