Pasiv rygning efter ÆO - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2012

et-ønske

modesty skriver:

Undskyld, men jeg synes at det er helt ekstremt overdrevet. Da jeg var gravid kunne jeg sagtens hænge ud med rygere ind imellem, som også røg i mit selskab. Det er så sjældent at jeg blev udsat for det at det ingen effekt har overhovedet. Det ville være noget andet hvis det var hver dag.

Det har absolut ingen indflydelse på dine graviditetschancer om du hænger ud i et rygerhjem.

Tror ikke jeg kunne være mere enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Viventerjer

modesty skriver:

Undskyld, men jeg synes at det er helt ekstremt overdrevet. Da jeg var gravid kunne jeg sagtens hænge ud med rygere ind imellem, som også røg i mit selskab. Det er så sjældent at jeg blev udsat for det at det ingen effekt har overhovedet. Det ville være noget andet hvis det var hver dag.

Det har absolut ingen indflydelse på dine graviditetschancer om du hænger ud i et rygerhjem.

Jeg er sikker på du har ret.. Og har besluttet mig for og tage hjem til dem .. Man kan også blive for ekstrem

Anmeld

18. december 2012

Elgaard73

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..

Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!

De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.

Knus

Hej... Har selv været igennem IVF, og der opholdte jeg mig mange steder hvor der var blevet røget og nogle gange endda samtidig med at der blev røget. Jeg gik bare, hvis jeg syntes at det blev for "kras".... Og jeg blev gravid alligevel i første IVF forsøg og har en søn idag...

Jeg tror at man skal passe på med at blive for "hys" og bruge alt for mange kræfter på at spekulere på om dette eller dette nu er usundt/farligt... Jeg tror det stresser en unødvendigt... Hvis bare du lever forholdsvis sundt og normalt, så tror jeg at det nok skal gå...

Og en gang hyggelig samvær med familie, kan da kun være godt...

Kram.

Anmeld

18. december 2012

maria_wlt

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..

Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!

De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.

Knus

Jeg er DYBT modstander af passiv ryging og AL rygning har det handler om børn.. men at du er der et par timer tror jeg ikke kan skade.

De er også "gift" udenfor fra biler så et par timer går nok 

Anmeld

18. december 2012

modesty

Viventerdig skriver:

Jeg er sikker på du har ret.. Og har besluttet mig for og tage hjem til dem .. Man kan også blive for ekstrem

Anmeld

18. december 2012

gædde/gitte

FrkZier skriver:

der er jo ikke røg i rummet så hvad er det der skulle kunne skade? - lugten??

jeg fik at vide på fertilitetsklinikken at partiklerne ved en storryger sidder i alt - dermed er milijøet giftigt

Anmeld

18. december 2012

tarkoflen

Jeg ville tage afsted! Jeg kan godt forstå din bekymring, men når din familie tager hensyn og ikke ryger når du er der og lufter godt ud, så ville jeg tage afsted! Hvis du skulle sidde i tyk røg hele julen, havde jeg overvejet det!

Ja der sidder partikler alle steder, men os fra biler er heller ikke sundt!

Man skal passe på, at man ikke lever, fordi man er i behandling, det har jeg i hvert fald fået at vide på klinikken...

Når du normalt lever sundt og ikke ryger eller opholder dig sammen med rygere, så har du gjort en masse!

Og ja der er mange storrygere der bliver gravide i første forsøg, men altså når man kæmper, kan man bare ikke bruge det til særlig meget! For så har man jo svært ved at blive gravid, og der er da ingen grund til at nedsætte chancerne, hvis man kan gøre noget selv!

Anmeld

18. december 2012

Viventerjer

Elgaard73 skriver:

Hej... Har selv været igennem IVF, og der opholdte jeg mig mange steder hvor der var blevet røget og nogle gange endda samtidig med at der blev røget. Jeg gik bare, hvis jeg syntes at det blev for "kras".... Og jeg blev gravid alligevel i første IVF forsøg og har en søn idag...

Jeg tror at man skal passe på med at blive for "hys" og bruge alt for mange kræfter på at spekulere på om dette eller dette nu er usundt/farligt... Jeg tror det stresser en unødvendigt... Hvis bare du lever forholdsvis sundt og normalt, så tror jeg at det nok skal gå...

Og en gang hyggelig samvær med familie, kan da kun være godt...

Kram.

Hvor er det skønt at, du fik en søn ud af alt arbejdet du har helt ret jeg har faktisk også fundet mere ro ved det her forsøg end sidst, men man prøver og gribe den kontrol med forløbet som kan nå men mister forsøgene efterhånden .. Jeg har besluttet at, jeg tager afsted og håber jeg får en skøn jul, med forhåbeligt en graviditet

God jul

Anmeld

18. december 2012

Viventerjer

maria_wlt skriver:

Jeg er DYBT modstander af passiv ryging og AL rygning har det handler om børn.. men at du er der et par timer tror jeg ikke kan skade.

De er også "gift" udenfor fra biler så et par timer går nok 

Vi er fuldstændig enige!!! Børn har ikke mulighed for og sige fra

Anmeld

18. december 2012

Viventerjer

gædde/gitte skriver:

jeg fik at vide på fertilitetsklinikken at partiklerne ved en storryger sidder i alt - dermed er milijøet giftigt

Ja det ville jeg også mene at, det gjorde !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.