Pasiv rygning efter ÆO - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Zelinasmor

Viventerdig skriver:

Pasiv rygning nedsætter faktisk chancerne for graviditet med 50% .. Men jeg tænkte faktisk også mere på de partikler der må være tilbage.. Det er dog sikkert mig der er total hys, men når man ikke kan blive gravid uden IVF og er ved sit 2 forsøg så begynder man og tænke i alle baner ..

Tillykke med den lille i venter jer

mener du ikke at det KAN nedsætte og ikke at det

GØR? Jeg blev gravid i første hug selvom jeg selv var stor ryger og det samme var min datters far.

min søster ligeså. Tror ikke på at det nedsætter ens chance for at blive gravid med 50%, det lyder simpelthen for sygt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Christina :-)

xoxotasha skriver:

GØR? Jeg blev gravid i første hug selvom jeg selv var stor ryger og det samme var min datters far.

min søster ligeså. Tror ikke på at det nedsætter ens chance for at blive gravid med 50%, det lyder simpelthen for sygt..

Også hér der barn jeg venter er lavet imens mig og faren stor røg og det lavet i 1 hug

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

xoxotasha skriver:

Jeg har fået afvide at, der er omkring 48-50% chance for at opnå graviditet hvis forholdene er der, men den sænkes til 19% hvis man får passiv rygning, så det er velegentæig en halvering af de i forvejen lave chancer .. Hvis det passer det jeg siger så kan du og andre jo saktens være bland de 19% det er lykkedes for

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

FrkZier skriver:

det lige ved jeg vil vædde min højre arm på at der absolut ikke sker noget ved jeres chancer for graviditet ved at du er i et rum, der engang er blevet røget i

Sådan som du siger det virker det også underligt hvis det skulle have noget og sige ..

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

Ungmor92!:-) skriver:

Det forstår jeg godt:-) har selv en søster der ikk kan få børn uden hjælp:-( men tror også man skal passe på ikk og passe for meget på hvis du forstår :-)

Jo du har helt ret

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Viventerdig skriver:

Sådan som du siger det virker det også underligt hvis det skulle have noget og sige ..

hvis du selv røg eller blev udsat for passiv rygning , ville jeg kunne forstå din bekymring - men der er jo ingen der ryger i nærheden af dig, så slå du bare koldt vand i blodet

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

FrkZier skriver:

hvis du selv røg eller blev udsat for passiv rygning , ville jeg kunne forstå din bekymring - men der er jo ingen der ryger i nærheden af dig, så slå du bare koldt vand i blodet

Du har helt ret .. Man bliver bare skør når der er noget man ønsker så meget

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Viventerdig skriver:

Du har helt ret .. Man bliver bare skør når der er noget man ønsker så meget

det forstår jeg UDEMÆRKET godt, alt andet havde da næsten været mærkeligt! - men så længe du holder din sti ren og ikke ryger og din familie er så fantastiske at de har sagt de nok skal lade være med at ryge indendørs, så er jeg sikker på der kommer et godt resultat ud af det

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

FrkZier skriver:

det forstår jeg UDEMÆRKET godt, alt andet havde da næsten været mærkeligt! - men så længe du holder din sti ren og ikke ryger og din familie er så fantastiske at de har sagt de nok skal lade være med at ryge indendørs, så er jeg sikker på der kommer et godt resultat ud af det

Ja for deres støtte er der nemlig rigelig af det i hvert fald skønt og vide at, vi har den fulde støtte der fra

Tak for hjælpen og alle krydserne

Anmeld

17. december 2012

modesty

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..

Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!

De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.

Knus

Undskyld, men jeg synes at det er helt ekstremt overdrevet. Da jeg var gravid kunne jeg sagtens hænge ud med rygere ind imellem, som også røg i mit selskab. Det er så sjældent at jeg blev udsat for det at det ingen effekt har overhovedet. Det ville være noget andet hvis det var hver dag.

Det har absolut ingen indflydelse på dine graviditetschancer om du hænger ud i et rygerhjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.