Viventerdig skriver:
Hej
Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..
Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!
De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.
Knus 
Undskyld, men jeg synes at det er helt ekstremt overdrevet. Da jeg var gravid kunne jeg sagtens hænge ud med rygere ind imellem, som også røg i mit selskab. Det er så sjældent at jeg blev udsat for det at det ingen effekt har overhovedet. Det ville være noget andet hvis det var hver dag.
Det har absolut ingen indflydelse på dine graviditetschancer om du hænger ud i et rygerhjem.
Anmeld