Pasiv rygning efter ÆO - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
41 svar
0 synes godt om
17. december 2012

Viventerjer

Hej

Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..

Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!

De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

Viventerjer

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg søger erfaringer hos jer der har været igennem ÆO og jeres tanker omkring passiv rygning ..

Både mig og manden er indgroet antirygere og vi tillader ikke røg i vores hjem. Derimod har vi aldrig bedt andre om og lade være med og ryge i deres.. Men nu hvor vi står over for forhåbeligt og skal have lagt nogle æg op de nærmeste dage og samtidig skal besøge min familie i julen som ryger, er tankerne om helt og lade være med og besøge dem komme på tale .. Det skal siges at, jeg ser min familie få dage om året!!

De har lovet at, de ikke ryger mens jeg er der og de samtidig vil lufte godt ud inden, men tror i der er en chance for det fortsat kan påvirke mine chancer og side i rummet der er blevet røget i kort forinden udluftningen?? Det fylder faktisk rigtig meget.. Kunne godt bruge nogle råd.

Knus

Ingen ..

Anmeld

17. december 2012

Christina :-)

Viventerdig skriver:

Ingen ..

Tror jeg altså der sker noget ved

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

Ungmor92!:-) skriver:

Tror jeg altså der sker noget ved

Hej noget du har erfaringer med??

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Viventerdig skriver:

Hej

Knus

der er jo ikke røg i rummet så hvad er det der skulle kunne skade? - lugten??

Anmeld

17. december 2012

Viventerdig skriver:

Hej noget du har erfaringer med??

Altså er selv stor ryger de to gange jeg har fundet ud af jeg er gravid der jeg røget 25 smøger om dagen og den her jeg venter nu ryger faren også meget og den er lavet i 1 hug ryger dog ikk mere selv :-) men altså begge mine børn er lavet i 1 hug og den ene gang røg jeg kun og den her røg vi begge og har siddet i nærheden ag nogen der ryger imens jeg vært gravid og baby har det da godt så tror ikk på set på virker kroppen som sådan

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

FrkZier skriver:

der er jo ikke røg i rummet så hvad er det der skulle kunne skade? - lugten??

Hehe.. Jeg tænkte mere sådan partiklerne der nok er tilbage .. Det sikkert bare mig, men vil have den her gang skal være den sidste,,,

Anmeld

17. december 2012

Viventerjer

Ungmor92!:-) skriver:

Altså er selv stor ryger de to gange jeg har fundet ud af jeg er gravid der jeg røget 25 smøger om dagen og den her jeg venter nu ryger faren også meget og den er lavet i 1 hug ryger dog ikk mere selv :-) men altså begge mine børn er lavet i 1 hug og den ene gang røg jeg kun og den her røg vi begge og har siddet i nærheden ag nogen der ryger imens jeg vært gravid og baby har det da godt så tror ikk på set på virker kroppen som sådan

Pasiv rygning nedsætter faktisk chancerne for graviditet med 50% .. Men jeg tænkte faktisk også mere på de partikler der må være tilbage.. Det er dog sikkert mig der er total hys, men når man ikke kan blive gravid uden IVF og er ved sit 2 forsøg så begynder man og tænke i alle baner ..

Tillykke med den lille i venter jer

Anmeld

17. december 2012

Viventerdig skriver:

Pasiv rygning nedsætter faktisk chancerne for graviditet med 50% .. Men jeg tænkte faktisk også mere på de partikler der må være tilbage.. Det er dog sikkert mig der er total hys, men når man ikke kan blive gravid uden IVF og er ved sit 2 forsøg så begynder man og tænke i alle baner ..

Tillykke med den lille i venter jer

Det forstår jeg godt:-) har selv en søster der ikk kan få børn uden hjælp:-( men tror også man skal passe på ikk og passe for meget på hvis du forstår :-)

Anmeld

17. december 2012

FrkZier

Viventerdig skriver:

Hehe.. Jeg tænkte mere sådan partiklerne der nok er tilbage .. Det sikkert bare mig, men vil have den her gang skal være den sidste,,,

det lige ved jeg vil vædde min højre arm på at der absolut ikke sker noget ved jeres chancer for graviditet ved at du er i et rum, der engang er blevet røget i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.