Kan jeg søge akutbolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2012

Kamulla

Da du har tag over hovedet så hjælper kommunen ikke.. Har en kunde som har en datter på nu 8 mdr, bor sammen med sin forlovede og lille hund på sølle 43m2.. 

man har ikke bare ret til.. har man tag over hovedet så må man anskaffe sig en selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2012

TeamRocket

Jesus, hvad med at spare op? Man har ikke 'ret' til noget som helst. Tværdimod er det dit barns ret at du forsøger det og sørger for i har et sted at bo..

Anmeld

14. december 2012

ESV

TeamRocket skriver:

Jesus, hvad med at spare op? Man har ikke 'ret' til noget som helst. Tværdimod er det dit barns ret at du forsøger det og sørger for i har et sted at bo..

Jeg tænkte det, du skrev det!

Anmeld

14. december 2012

Carolinemama

TeamRocket skriver:

Jeg sparer da også op til indskud men betyder ikke at jeg bare kan knepse med fingrene for at få et sted at bo der hvor jeg ønsker 

Jeg vidste ikke lige om man egentlig har ret til en to værelses når man har et barn, det har jeg hørt i nogle kommuner at man har nemlig.

Anmeld

14. december 2012

dukke

Det gør de ikke noget ved du har bolig og selvom du får kontanthjælp gør de ikke noget ved det

Anmeld

14. december 2012

anynom

TeamRocket skriver:

(og derudover mangler jeg en smiley som nejer )

Anmeld

14. december 2012

Rockertand

TeamRocket skriver:

Halleluja !! 

Anmeld

14. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Carolinemama skriver:

Hej damer.

Kan jeg søge akutbolig så jeg får noget større at bo i når jeg har født da jeg kun bor i en 1 værelses nu eller vil det offentlige bare sige: Du har tag over hoved?

Har man ikke ret til en to værelses når man har et lille barn ? 

Ved i det ?

På forhånd tak for hjælpen. 

I min kommune ville du få en større bolig inden du føder
Men så skal man dog sige ja til den første man for tilbudt ellers er det ikke akut nok hvis kan siger nej

Anmeld

14. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Carolinemama skriver:

Hej damer.

Kan jeg søge akutbolig så jeg får noget større at bo i når jeg har født da jeg kun bor i en 1 værelses nu eller vil det offentlige bare sige: Du har tag over hoved?

Ved i det ?

Men så skal man dog sige ja til den første man for tilbudt ellers er det ikke akut nok hvis kan siger nej

Anmeld

14. december 2012

Storgaard & Lillegaard

Carolinemama skriver:

Hej damer.

Ved i det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.