Kan jeg søge akutbolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

ja det lyder jo egentlig meget fornufigtigt

har også overvejet det, specielt pga. uddannelse da jeg ikke er sikker på jeg kan komme ind på mit gennemsnit her i KBH efter min barsel, da snittet nu KUN lige er godt nok, og det stiger med sikkerhed inden sååå det er lidt usikkert, men snittet i aalborg og aarhus er jo en del lavere, så der kan jeg næsten med sikkerhed godt komme ind

Ja, og det vil jo kun være for en periode og hvis du så føler dig godt tilpas herover, så kan du jo vælge til den tid, hvad du så vil

Hvad vil du gerne læse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Ja, og det vil jo kun være for en periode og hvis du så føler dig godt tilpas herover, så kan du jo vælge til den tid, hvad du så vil

Hvad vil du gerne læse?

hehe du burde blive ansat som rekuter for Jylland

ville gerne læse til bioanalytiker - så aarhus ville nok være det mest naturlige valg, da jeg ikke mener de har nogen uddannelses steder i aalborg endnu (kan jo have nået at have ændret sig inden januar 2014 )

Anmeld

15. december 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

hehe du burde blive ansat som rekuter for Jylland

ville gerne læse til bioanalytiker - så aarhus ville nok være det mest naturlige valg, da jeg ikke mener de har nogen uddannelses steder i aalborg endnu (kan jo have nået at have ændret sig inden januar 2014 )

Hehe jeg er en god blanding af jyde og københavner, men jeg kan kun holde ud at være en uge i Kbh nu og fraflytter ikke Jylland for at komme derover

Folk har ikke så travlt herover, der er renere luft (sat i forhold til Kbh og omegn), jeg vil hellere slippe min datter løs til et halbal end et diskotek i Kbh´s midtby og ja, jeg kunne nok blive ved

Du kan gøre ligesom jeg - jeg går og overveje at søge en uddannelse som kun finder sted på Bornholm! Men jeg tror at jeg søger den og hvis jeg er så heldig at komme ind, så flytter vi - hvis ikke ja, så bliver jeg bare og har selvfølgelig søgt en anden udd. også. Der er nemlig to udd. som jeg er interesseret i. Har udd. i forvejen, men nu skal der ske noget andet

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Hehe jeg er en god blanding af jyde og københavner, men jeg kan kun holde ud at være en uge i Kbh nu og fraflytter ikke Jylland for at komme derover

Folk har ikke så travlt herover, der er renere luft (sat i forhold til Kbh og omegn), jeg vil hellere slippe min datter løs til et halbal end et diskotek i Kbh´s midtby og ja, jeg kunne nok blive ved

Du kan gøre ligesom jeg - jeg går og overveje at søge en uddannelse som kun finder sted på Bornholm! Men jeg tror at jeg søger den og hvis jeg er så heldig at komme ind, så flytter vi - hvis ikke ja, så bliver jeg bare og har selvfølgelig søgt en anden udd. også. Der er nemlig to udd. som jeg er interesseret i. Har udd. i forvejen, men nu skal der ske noget andet

jeg har jo heldigvis også en del tid til at beslutte mig i endnu, men jeg håber på jeg kommer ind i KBH da jeg har  lidt svært ved at forstille mig bo et sted med ren luft

men hvis ikke jeg kommer ind, så er der jo næsten ikke så meget andet for en at flytte, fordi skal jo for søren have mig en uddannelse hehe

Anmeld

15. december 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

jeg har jo heldigvis også en del tid til at beslutte mig i endnu, men jeg håber på jeg kommer ind i KBH da jeg har  lidt svært ved at forstille mig bo et sted med ren luft

men hvis ikke jeg kommer ind, så er der jo næsten ikke så meget andet for en at flytte, fordi skal jo for søren have mig en uddannelse hehe

Ja, jeg  for at du kommer ind derover, så du ikke behøver at flytte heeeeeelt over til hovedlandet hehe

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Ja, jeg  for at du kommer ind derover, så du ikke behøver at flytte heeeeeelt over til hovedlandet hehe

haha tak, det sætter jeg pris på

og jeg også for at din uddannelsesplan kommer til at forløbe som du vil have det

Anmeld

15. december 2012

Fenja09

FrkZier skriver:

haha tak, det sætter jeg pris på

og jeg også for at din uddannelsesplan kommer til at forløbe som du vil have det

Ja, nu må vi se hvordan det ender ud

Ha´en fortsat god aften - og vi støder jo nok på hinanden igen herinde!

Anmeld

15. december 2012

FrkZier

Fenja09 skriver:

Ja, nu må vi se hvordan det ender ud

Ha´en fortsat god aften - og vi støder jo nok på hinanden igen herinde!

ja, der er ikke så meget andet for

jo tak- og i lige måde hehe ja det gør vi jo nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.