Hvor mange gaver får jeres barn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2012

Camilla..

Sara. skriver:

Hej.
Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.
Men derfor, hvor mange får dit barn ialt fra alle??

Malik for

5 gaver af mormor og morfar

7 gaver af os

2 af onkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Zelinasmor

ca. 12 gaver

Anmeld

13. december 2012

Mor til Mike

hesøth skriver:

Det er sgu da helt vildt. Hvor længe er I om at pakke gaver ud?

Vi tager MANGE timer om det, når vi er færdig med at spise og hygge lidt, pakker vi faktisk op til omkring midnat.

Anmeld

13. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har stemt 16. Vi ska holde jul hele 3 gange, så det bliver til rigtig mange gaver!! 

Første jul holdes med mormor, der får de begge en lille ting fra os, 2-3 stk af mormor og moster.

Anden jul holdes med farfar og ims, der får de igen begge en lille ting fra os. 1-2 gaver af farfar og ims og en lille ting fra faster.

Juleaften er sammen med farmor, foffi og masser af fætre, kusiner, fastre og onkler. Og puha der bliver voldsom mange gaver. Igen får de bare en lille ting fra os. Vh stine

Anmeld

13. december 2012

MortilElias2010

Sara. skriver:

Hej.
Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.
Men derfor, hvor mange får dit barn ialt fra alle??

Min mand har en stor familie og de giver kun til børn under 18, så da han kom hjem fra familiebesøg idag spærrede jeg lige øjnene op. Det eneste han kom ind med var pakker/gaver kun til Elias og jeg tror godt jeg kan sige der allerede er over 16.. og så mangler stadigvæk min familie (Som giver til både voksne og børn) Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke udover hold da op!  men tror jeg vil have en snak med manden. Det er jo kun fordi de vil så gerne vores søn og han er i en alder hvor det er sjovt at give gaver til ham (forstå mig ret!) Men tænker at det er lidt vel meget. Og mon han overhovedet får leget med det hele i så fald - tænker jeg vil kigge lidt på hvad han leger mest med på sit værelse, det han ikke rigtig er i nærheden af, går så til gruppen på fb : Glæd Børnene eller Genbrug, Gives Bort eller lign. Min mand tror jeg kan følge mig, men da det er gaver fra hans familie så vil han nok ikke give noget af det væk, men så må noget andet altså. Det skal ikke hamstres bare fordi.. Når det kan gøre glad andetsteds. Sådan har jeg altid gjort og det stopper ikke nu! 

Anmeld

13. december 2012

MortilElias2010

Mikey Mike skriver:

Vi tager MANGE timer om det, når vi er færdig med at spise og hygge lidt, pakker vi faktisk op til omkring midnat.

Samme her, den seneste juleaften vi har haft sluttede omkring 2.30 - den var bare lang og super hyggelig men indtil alle gaverne var delt ud, det har vi vores mindste lillebror til som hve år får en ny underlig julehue han skal have på mens han går rundt og deler gaver hud fra træet og alle de sange der skal synges så går tiden og det bliver sent.. 

Anmeld

14. december 2012

FruK

6-10.

Vi har ikke en stor famile, så der er fra mormor, fra min mands forældre og fra os. Til gengæld bruger vi gerne lidt penge på det. Og så får han gaver hos far d. 23. 

Passer mig udemærket at der ikke er et hav af gaver. 

Anmeld

14. december 2012

Savannah

I år bliver det til ca 9, på fars side

Anmeld

14. december 2012

Benjamins'mor

16 eller derover.

Men...
Det er også fordi min bedstemor ikke kan styre sig i år.

Anmeld

14. december 2012

Benjamins'mor

Benjamins'mor skriver:

16 eller derover.

Men...
Det er også fordi min bedstemor ikke kan styre sig i år.

Og så er vi generelt bare en stor familie også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.