Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan jeg ikke svare på
Hun får 1 af os .. men hvor mange hun får af alle mulige andre det aner jeg ikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara. skriver: Hej.Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.Men derfor, hvor mange får dit barn ialt fra alle??
Hej.Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.Men derfor, hvor mange får dit barn ialt fra alle??
Laura får 2 gaver af os - Bamses hus og figur (Bamse, Kylling og Ælling)
Og så kommer der fra resten af familien - så min. 7 gave (incl. vores to)
Smilla får 2 af os - et piano og en dukke med en masse forskelligt tilbehør og 1 fra julemanden. Herudover får hun fra familien, så tror samlet det bliver 12 gaver. Og det er rigeligt, hvis du spørger mig :-)
Orv jeg stemte udfra hvor mange han får af os og det var mellem 1-5... Nok en 3 stykker....
Men i alt tror jeg han får 10-15 stykker
ca 12stk
Har stemt 6-10 , men jeg aner det faktisk ikke Ved jo ikke hvad de andre i familien har købt til hende Der er kun en enkelt fra os
Har stemt 16 og derover.
Sidste år fik han omkring de 53 pakker. I år bliver vi flere mennesker, så han får flere end sidste år.
1 fra os
1 fra farmor
1 fra farfar
1 fra onkel og tante og kusine
2 fra mostrene
måske flere, det ved jeg ikke...
jeg kom faktisk til at stemme 1-5 men da jeg begyndte at skrive ned kunne jeg godt se at det blev mere end 5..
Mellem 11-15 har jeg stemt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128