Hvor mange gaver får jeres barn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange julegaver får dit barn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.939 visninger
52 svar
0 synes godt om
13. december 2012

Sara.

Hej.
Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.
Men derfor, hvor mange får dit barn ialt fra alle??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2012

Na-Wi

Jeg har stemt 1-5 da min søn får 5 gaver af min kæreste og jeg til jul. Men hvis du mener af hele familien, så kommer der nok en del mere, da han er det første barnebarn på min og kærestens side, så han bliver en smule forkælet ..

Jeg har i år valgt at give ham en masse legetøj, ikke dyrt så derfor 5 pakker..

Anmeld

13. december 2012

TeamRocket

Nok Ej de får fra os, fra hinanden, mormor, farmor, farfar, oldefar, moster, anden moster, onkel, farbror, oldemor. Sådan ca 1-3 gaver fra hver så det blir altid en del. Tilgengæld får vi voksne ingen, ellers ville vi jo aldrig blive færdige med at pakke ud!

Anmeld

13. december 2012

Sara.

Na-Wi skriver:

Jeg har stemt 1-5 da min søn får 5 gaver af min kæreste og jeg til jul. Men hvis du mener af hele familien, så kommer der nok en del mere, da han er det første barnebarn på min og kærestens side, så han bliver en smule forkælet ..

Jeg har i år valgt at give ham en masse legetøj, ikke dyrt så derfor 5 pakker..

Jeg mener fra alle venner, bedsteforælder, mor og far, osv. fra ALLE

Anmeld

13. december 2012

baby012

hmm, det er jo svært at sige når vi ikke ved hvor mange der kommer fra de andre  

men 3 fra os

en fra moster

en fra mormor og morfar 

en fra bedstefar

en fra onkel

en fra onkel

en fra faster 

en fra olde

en fra olde

en fra tante

så 12 ialt hvis hun kun får en fra hver  

Anmeld

13. december 2012

helle85

mine børn få 7 gaver

3 fra os hvor den ene er fra jule manden

1 fra morbror og tante

1 fra den anden morbror

1 fra mormor

1 fra farbror

Anmeld

13. december 2012

Fenja09

Vi har ikke en stor familie, eller dvs vi giver ikke gaver til dem vi ikke holder jul med. Så der er ikke gaver fra tanter, onkler osv.

Vores datter får 2 gaver af hendes far og mig, 1 eller 2 fra moster og onkel og så fra hendes farmor og farfar.

/Fenja

Anmeld

13. december 2012

Valle81

Sara. skriver:

Hej.
Er lidt nysgerrig... Når jeg snakker med mine veninder lyder det til at mine børn ikke får så mange... Og får faktisk lidt dårlig samvittighed. Burde nok ikke.

Altså her får anton og Arthur 3 hver. Anton får du doktorsæt, en tegnemagnettavle og en play2learn kæmpe lastbil skille ad samle ting. Arthur får også sådan en tavle, en anden stor bil ting og du keyboard der kan sige alle mulige lyde de kan jo slet ikke overskue alle de gaver i den alder. Asta og Sebastian får flere, tror asta får 10,Beløbene er de samme men hendes enkelte ting var bare billigere og derved flere, Sebastian får vist 5, men hans større og dyrere

Christina

Anmeld

13. december 2012

Valle81

Sara. skriver:

Hej.

Hot havde ikke set det var fra hele familien

Men udover det jeg har sagt så får de små fra moster mormor&morfar samt bedstemor og bedstefar. Og det plejer at være en fra hver til de små og de store kommer det an på hvad de ønsker sig samt beløbet der gives for. I år led jeg drengene får ikea køkken af mormor og morfar, og min søster køber tilbehør til. Bedstemor plejer at give et sæt tøj og bedstefar et lille stykke legetøj.

I år har vi valgt at sige fra til familie med a give børnene gaver imellem. Altså at vi ikke køber til nevøer og niecer da vi synes det er bytte købmand og sidste år oplevede vi at de store sagde, ahh hvem er fætter det og det, og vi synes i forvejen der er gaver nok

Anmeld

13. december 2012

LR85

tror ca 10. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.