Anonym skriver:
Tak for svar.
Hun vil ikke falde i søøvn selv, så jeg kan ikke bare lægge hende. Men jeg svøber hende ind i dynen, giver hende sytten og går utrolig meget mens jeg vugger. Alt er virkelig prøver.
Hun jeg lægger hende begynder hun at græde, hvilke jeg til at starte med prøver at overhører men til sidst er det så voldsomt at hun næsten hiver efter vejret af gråd 
Har du overvejet en slyngevugge? Den er virkelig en life saver her - det kan tælles på een hånd, hvor mange gange vi har gået rundt og vugget, for istedet for at du skal gå rundt og vugge, vugger du bare vuggen istedet

Du kan prøve den gratis i 14 dage hos sneglehuset.com, så hvis den ikke virker, sender du den bare retur.
Ja det der med rytme var og er alfa og omega hos begge mine piger. De har den jo som regel ikke selv når de er så små, men du kan se om du kan læse træthedssignalet - hos min yngste er det en time, og så putter jeg hende. Som regel får hun helt røde øjenbryn, så ved man det er puttetid

Så kan det være hun sover 1 time eller 3, men jeg ved, at når der så ca. er gået 1 time, så er hun putteklar igen. Min store datter kunne max. holde 45 minutter og var fuldstændig hysterisk og umulig at få ro på, hvis hun blev overtræt. Det har givet mig lidt respekt for det med at overholde puttetiden her med nr. 2
Kiropraktor eller zoneterapi - er det også prøvet?
Anmeld