jeg kaster håndklædet i ringen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.038 visninger
42 svar
0 synes godt om
11. december 2012

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder, må jeg gi op. Jeg har en del søvnløse nætter, en masse tårer og en del frustration som banker på og vil ud.

Jeg føler mig som verdens dårligtste mor, og må indrømme at jeg tiltider kan få tanken af fortrydelse uden at mene det med hjertet. Jeg havde ikke regnet med at det hele var sukker sødt, men havde dog heller ikke regnet med at det var så ben hårdt

Mit barn på 9 uger, græder og græder, og intet udover hendes mad får hende til at stoppe. Hun spiser mellem 120-150 ml allomin og er mæt når flasken bliver taget væk. Lægger jeg hende til at sove selv, så begynder hun at skrige på ny. Så jeg går enormt mange km for at hun bare skal sove 5 min.

Hun får vand, og afføring hverdag, jeg massere og underholder hende når hun ikke viser tegn på træthed.

Vores dagligdag: vågner KL 7 og får mad, er glad ca en time til hun bliver træt, og så tuder hun hele tiden, hun får derfor ludt vand som ikke altid hjælper og ellers mad (to timer efter viser hun tegn på sult igen)

Og sådan kører den hele dagen, hun sover først når KL er 22 og så til 1-2 tiden.

Min mand tager på arbejde KL 8 og er først hjemme igen KL 20, jeg kan ikke mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

LR85

STAKKELS dig!!!

det er bare mega hårdt a få børn. Små børn sætter virkelig en på prøve. 

jeg synes virkelig du skal kontakte din sundhedsplejerske, i dag! 

Fortælle hende om dig og din frustration og om dit barn. 

Anmeld

11. december 2012

B&J

LR85 skriver:

STAKKELS dig!!!

super godt skrevet

TS få alt den hjælp du kan få for det er hårdt at få et barn og især når man er 90% i underskud af søvn

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

STAKKELS dig!!!

Har aldrig prøvet noget så hårdt før. Det skær bare så dybt i hjertet når hun græder, og alligevel får jeg lysten til at løbe langt væk.

Har kontakten hende, hun siger det nok er kolik men syntes bare det er så nemt at blive fejet af med, hun burde gi mig noget at arbejde med.

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

super godt skrevet

TS få alt den hjælp du kan få for det er hårdt at få et barn og især når man er 90% i underskud af søvn

Det bare så nedladende og bede om hjælp, og fra hvem?

Mine forældre bor 100km herfra og kæresten kommer først hjem KL otte.

Anmeld

11. december 2012

Kay

Anonym skriver:

Har aldrig prøvet noget så hårdt før. Det skær bare så dybt i hjertet når hun græder, og alligevel får jeg lysten til at løbe langt væk.

Har kontakten hende, hun siger det nok er kolik men syntes bare det er så nemt at blive fejet af med, hun burde gi mig noget at arbejde med.

prøv kiropraktor det hjalp os  kan godt huske hvor hårdt det var 

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

prøv kiropraktor det hjalp os  kan godt huske hvor hårdt det var 

Hvad går det ud på?

Og tak for råd

Anmeld

11. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Det bare så nedladende og bede om hjælp, og fra hvem?

Mine forældre bor 100km herfra og kæresten kommer først hjem KL otte.

ring til din SP det er det hun er der for så hun kan hjælpe dig og give dig råd du er ikke den eneste der har det sådan

Anmeld

11. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ring til din SP det er det hun er der for så hun kan hjælpe dig og give dig råd du er ikke den eneste der har det sådan

Hun fejet mig af sidste uge med kolik, men ga mig ingen redskaber da hun mente at der intet er at gøre "det går over af sig selv" men må have fat på hende igen. Tak for svar

Anmeld

11. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Hun fejet mig af sidste uge med kolik, men ga mig ingen redskaber da hun mente at der intet er at gøre "det går over af sig selv" men må have fat på hende igen. Tak for svar

ja for hun er der til hun skal hjælpe dig.. håber snart det er ovre ved selv hvor svært det er når man ikke får sin søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.