"Klask" over fingerne/hånden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2012

Levi&LilysMor

Muhmi skriver:

Et kærligt klap i måsen er jo slet ikke det samme som et klask over fingrene... Det kan du jo godt selv regne ud... Et kærligt klap i måsen er jo ikke forbundet med en straf eller skæld ud... Man vil jo heller ikke kalde det for en kærlig røvfuld, vel??

Nemlig. hvad er det så du ikke kan forstå, for du skriver selv lige at et kærligt klap ikke er en røvfuld ? hvorfor er det så lige at du siger jeg slår mit barn ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2012

Muhmi

Nemlig. hvad er det så du ikke kan forstå, for du skriver selv lige at et kærligt klap ikke er en røvfuld ? hvorfor er det så lige at du siger jeg slår mit barn ? 

Altså hvis du kan lægge ord i munden på mig så kan jeg vel også på dig?

Ligemeget hvad så er der intet kærligt ved et klask over fingrene efterfulgt af en skideballe, eller et nej... 

Og det er derfor jeg siger der ikke er noget der hedder en kærlig røvfuld...

Jeg har ikke sagt at du slår dit barn, jeg har sagt der intet kærligt er i det...

Desuden er et kærligt klap i måsen jo IKKE ment negativt eller som et "Nej det må du ikke klap" For så er der heller intet kærligt i det, så er det en røvfuld...

Anmeld

11. december 2012

raca

CAWI skriver:

Umiddelbart ville jeg sige nej det er ikke okay. Kunne aldrig finde på at slå mit barn.

I dag er folk: ikke egnet som forældre/dårlige forældre osv hvis man slår sine børn. Fair nok - det er jo ulovligt den dag i dag.
Men ærlig talt... Hvor mange af os har ikke prøvet at få en røvfuld hvis vi virkelig havde gjort noget forkert? Ja jeg har da, og jeg synes bestemt IKKE at mine forældre har fejlet eller været dårlige forældre.
Jeg er faktisk lidt stødt på mine forældres vegne!!!

jeg må bedrøve dig, det er ikke normalt, det var heller ikke normalt for 10 og 20 år siden ej heller 30...

Anmeld

11. december 2012

raca

nej det er ikke ok, og bliver det aldrig, og som flere er inde på det er ulovligt.

Anmeld

11. december 2012

smokin

LevisMor skriver:

Tal pænt!,

og du skal da slet ikke komme og fortælle mig hvad man må og ikke må, jeg SLÅR ikke mit barn hårdt som vold!, jeg giver kærlige klask, det kender du ikke til kan jeg se.... 

Plus du ikke var i situationen, hvor vi ( mig og sønnen) grinede da vi gjorde det... så...

og jeg har bestemt INTET gjort forkert!

Fald da lige ned - jeg taler helt pænt og er helt rolig! Men det er stadig idioti at tro man kan slå kærligt - klaske - whatever... Det findes ikke i min verden! og jeg kan love dig at så jeg en gøre det ville jeg påtale det.. 

Jeg generelt ikke om din situation - jeg taler generelt. Stakkels børn der skal vokse op i frygt for om mor mon klasker kærligt.... 

du behøver ikke svare, jeg kan ikke se vi har mere at snakke om.

Står ved min holdning. Du klasker ikke børn - HELLER ikke kærligt!

Anmeld

11. december 2012

smokin

Lærke&Liam. skriver:

Kærligt klap

ja det er åbenbart ok at klaske kærligt i røven i hendes verden 

Anmeld

11. december 2012

Koen.

Zette skriver:

ja det er åbenbart ok at klaske kærligt i røven i hendes verden 

Virkelig tragisk

Anmeld

12. december 2012

Levi&LilysMor

Muhmi skriver:

Altså hvis du kan lægge ord i munden på mig så kan jeg vel også på dig?

Ligemeget hvad så er der intet kærligt ved et klask over fingrene efterfulgt af en skideballe, eller et nej... 

Og det er derfor jeg siger der ikke er noget der hedder en kærlig røvfuld...

Jeg har ikke sagt at du slår dit barn, jeg har sagt der intet kærligt er i det...

Desuden er et kærligt klap i måsen jo IKKE ment negativt eller som et "Nej det må du ikke klap" For så er der heller intet kærligt i det, så er det en røvfuld...

Jeg kan se vi mener fuldstændig det samme altså??

Jeg har heller aldrig sagt at der er noget kærligt i en røvfuld, men jeg giver ikke mit barn røvfuld når jeg giver et bette klap bagi, når jeg f.eks leger fange leg med ham... giver da ikke min kæreste røvfuld hvis han får et kærligt klap bagi vel ?

Anmeld

12. december 2012

Muhmi

Jeg kan se vi mener fuldstændig det samme altså??

Jeg har heller aldrig sagt at der er noget kærligt i en røvfuld, men jeg giver ikke mit barn røvfuld når jeg giver et bette klap bagi, når jeg f.eks leger fange leg med ham... giver da ikke min kæreste røvfuld hvis han får et kærligt klap bagi vel ?

Nej, jeg vil ikke påstå at vi mener det samme....

Hvis det er i leg at du har klasket dit barn over fingrene og at du kun giver kærlige klask i måsen... Så hører dit første indlæg jo slet ikke til herinde?? Altså forstå mig ret... Det er en god ting hvis du ikke klasker over fingrene medmindre det er i "leg" men hvis du ikke gør det efterfulgt af en skideballe, så tror jeg du har misforstået ts indlæg og derfor bliver du ret groft misforstået lige nu.....

Anmeld

12. december 2012

Levi&LilysMor

Zette skriver:

Fald da lige ned - jeg taler helt pænt og er helt rolig! Men det er stadig idioti at tro man kan slå kærligt - klaske - whatever... Det findes ikke i min verden! og jeg kan love dig at så jeg en gøre det ville jeg påtale det.. 

Jeg generelt ikke om din situation - jeg taler generelt. Stakkels børn der skal vokse op i frygt for om mor mon klasker kærligt.... 

du behøver ikke svare, jeg kan ikke se vi har mere at snakke om.

Står ved min holdning. Du klasker ikke børn - HELLER ikke kærligt!

Nej du taler slet ikke pænt når du kalder mig en idiot! Tror slet ikke du kan forstå noget som helst så ja det er helt meningsløst, og hvorfor du så svarede på min besked til hende som lavede debatten fatter jeg heller ikke... så lad være at svare, hvis du synes de er så store idioter og at deres ting ikke passer i din lille verden, for jeg har INTET gjort forkert i det jeg har sagt.. 

men i orden at vi alle har hver vores meninger, sommetider skal man bare ikke sige for meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.