Er det kun mig? eller har I det også mega hårdt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

hej.

Nu læste jeg lige hvad de andre damer gav dig af gode råd. Jeg vil bare minde dig om at hvis du vil lave om i din opdragelse så husk at gå stille og roligt frem og én ting af gangen

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2012

BellaT

Anonym skriver:

Heej piger..

Vi har en skøn søn på 2 år .. men siden vi fik ham er vores hverdag blevet sååå hårdt.. han er nemlig meget krævende og tager meget af vores tid ...

Min mand vil ikke ha flere børn fordi han er skræmt af hvor hårdt det er at ha kun et barn .. Vores søn er dejlig og vi elsker ham utrolig højt og jeg får det dårligt at sidde her og skrive det her til jer .. men jeg har bare stress og er studerende , min mand arbejder fuldtid og vi har et barn men stadigvæk har vi det mega mega hårdt ..

Han sover i vores seng og vil ikke sove i sin egen... farmand bliver sparket ud af sengen, så han sover på madras på gulvet ..

Har vi opdraget ham forkert? eller har I alle det sådan `?

Hmmm, der er forskel på børn jo.

Der er ihvertfald kæmpe forskel på vores to børn.

Så selvom I har et krævende stædigt lille æsel nu, så glæd jer over at det er fine egenskaber at have som voksen. Tror på at disse børn når langt i livet.

Men jo, det er da hårdt i perioder at have et barn der ikke lige retter sig ind og tror ikke folk med "almindelige" børn, kan sætte sig ind i det. Havde jeg kun oplevet mit ene nemme barn, så ville jeg ikke ane hvordan det er, at have et barn der ikke er så nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.