LR85 skriver:
Jeg skriver VIRKELIG ikkefor a være streng eller lign.
Jeg håber du tager det konstruktivt.
Ja, det lyder som om i har opdraget ham forkert. 8ud fra hvordan vi gør og hvad mine værdier er)
Han skal ud af jeres seng snart, grunden til han stadig ligger der, er sikkert fordi i ikke har orket a tage kampen.
Men der ér kampe med 2 årige, og dem er man nød til at tage. Både for familiens skyld, for andres skyld (der ikke gider have med ens uopdragne barn a gøre) og ikke mindst for barnets skyld.
Man gør (efter min mening) børnene en bjørnetjeneste ved at stå til og lade dem få lov.
De skal vide hvem der bestemmer og man skal være 'hård' i mange situationer, men det er jo den måde de skal lærer hvordan verden er indrettet på. Det er jo en del af de sociale kompetencer.
Jeg synes det blev nemmere og nemmere dag for dag og han er blevet sødere og sødere siden min dreng blev 2 år. Han får hvad andre vil kalde en 'hård' opdragelse. Her bliver der rettet ind og sagt noget hvis man ikke opføre sig ordenligt, man skal høre efter og gøre hvad der bliver sagt.
Og det gør han!
- fordi han altid har fået det afvide og fået vejledning og er blevet guidet til hvordan man begår sig (SELVFØLGELIG er alt opdragelse i forhold til hans alder)
Nu beskriver du ikke helt hvad der går det hårdt, men ud fra det ene eksempel med a han stadig sover i jeres seng, kan tyde på at i har nogen daglige kampe som i skal igang med, men tro mig... det giver altså VIRKELIG pote, når man er konsekvent og sætter nogen rammer for børnene.
Spørg hvis der er mere du vil vide 
Hilsen den 'hårde mor' 
Jeg tror bare vi har været dovne og har sagt han får lov denne gang og til sidst så er det blevet en vane og det ikke godt