Bliver en smule provokeret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Enig! 

Forstår heller ikke helt hvorfor TS føler sig provokeret. Ja, det er hårdt at være gravid, men det er 9 måneder - ikke de næste 18 år 

Men der er jo kæmpe forskel på graviditeter?? Det var faktisk farligt for mig at være gravid fordi min krop modarbejder graviditeten.. At blive mor er INTET i forhold til de 9 måneder i helvede, for mig. Og min datter var endda tæt på at dø plus vi var indlagt i 3 måneder efterfølgende.

Jeg synes det er så fejt at stille det op på den måde der og få det til at fremstå som om vi er nogle pylrerøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Men der er jo kæmpe forskel på graviditeter?? Det var faktisk farligt for mig at være gravid fordi min krop modarbejder graviditeten.. At blive mor er INTET i forhold til de 9 måneder i helvede, for mig. Og min datter var endda tæt på at dø plus vi var indlagt i 3 måneder efterfølgende.

Jeg synes det er så fejt at stille det op på den måde der og få det til at fremstå som om vi er nogle pylrerøve

Hvor har jeg skrevet ordet "pylrerøve"??????????

Anmeld

6. december 2012

Annette A

Helt enig, det har da intet med hinanden at gøre. Jeg er ikke så god til at være gravid, har mange gener både psykisk og fysisk, men til gengæld synes jeg det er helt fantastisk når barnet ankommer. Men igen det ene siger jo intet om det andet.

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Hvor har jeg skrevet ordet "pylrerøve"??????????

Det skriver jeg ingen steder at du siger, men jeg synes I får det fremstillet sådan. Lidt ala: "Hold op med at pylre, det bliver meget værre når først barnet er ude"

Anmeld

6. december 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

Det skriver jeg ingen steder at du siger, men jeg synes I får det fremstillet sådan. Lidt ala: "Hold op med at pylre, det bliver meget værre når først barnet er ude"

Lad dog være med at lægge ord i munden på mig, som jeg aldrig har skrevet!  

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Lad dog være med at lægge ord i munden på mig, som jeg aldrig har skrevet!  

JEG synes det bliver fremstillet sådan! Skriver ikke at du/andre skriver det sådan ordret. Så jeg lægger ingen ord i munden på dig.

Synes bare det er en ærgelig holdning at have.

Anmeld

6. december 2012

Clisolka

Laulund87 skriver:

JEG synes det bliver fremstillet sådan! Skriver ikke at du/andre skriver det sådan ordret. Så jeg lægger ingen ord i munden på dig.

Synes bare det er en ærgelig holdning at have.

Nå! Så har du i hvert fald misforstået noget  

Anmeld

6. december 2012

Laulund87

Babymor2010 skriver:

Nå! Så har du i hvert fald misforstået noget  

Det vil jeg da håbe..

Anmeld

6. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej det er ikke det samme. Og tror nu heller ikke nogen som har skrevet det, synes det selv.

Anmeld

6. december 2012

maryjane

Mor og meget mere skriver:

Jeg synes ikke, det er noget at lade sig provokere af. Det er jo bare subjektive holdninger, baseret på folks egne erfaringer. Og selvfølgelig er der stor forskel på, hvordan vi oplever hhv. graviditeter og det at have børn. 

Jeg har haft lette graviditeter og nemme babyer og småbørn, men det har virkelig trukket tænder ud at være mor til tre teenagere - for mig. Og jeg synes, at det at være mor er et kolossalt ansvar og en kæmpe opgave - livet ud, for bekymringerne stopper jo aldrig helt. Skulle en besværet gravid kvinde så sige, at hun til enhver tid vil opfatte graviditet som langt hårdere end at være mor, vil jeg altså ikke blive provokeret af det, men blot tænke, at hun har andre oplevelser med sig end jeg har - eller at hun kan komme igen, når hun har tre teens i huset. Det er i hvert fald ikke noget, der vil kunne hidse mig op. 

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.