Jeg har oprettet en tråd om hvor mange børn folk vil have! Der er flere der har svaret at de havde en forestilling om at skulle have mange børn, men efter at de er blevet gravide, synes de det er virkelig hårdt og tænker derfor at de ikke alligevel skal have så stor en børneflok!
Nu har jeg læst flere, der skriver, at hvis de synes det er hårdt at være gravide, så bliver det langt hårdere når barnet kommer!
Er det bare mig det ikke synes at man kan drage den parrallel?
Personligt havde jeg en hård graviditet sidste gang. Jeg var ramt af kvalme hele graviditeten, sygemeldt med bækkenløsning fra uge 26, indlagt med nyre/bækkenbetændelse osv osv osv. Da min datter kom til verden var alle graviditetsgenerne glemt, men jeg har på intet tidspunkt tænkt at det var nemmere at være gravid end at have hende!
Nu er jeg så gravid igen og denne gang døjer jeg med kraftig kvalme, men derudover stikker jeg mig dagligt i maven med blodfortyndende medicin, så jeg er gul og blå over det hele! Jeg glæder mig til graviditeten er overstået og at jeg får mit normale liv tilbage, dog med to i stedet for ét barn!
I min verden kan man ikke sammenligne hvor hårdt det kan være at være gravid, med hvor hårdt det er at være mor! BASTA!
Anmeld