Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dkSpørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!
Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dkSpørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!
jeg har altid ønsket mig 4 børn... meeen.. efter jeg så er blevet gravid(med den 1) er jeg faktisk slet ikke sikker på der kommer flere, måske en til - fordi hold nu k*ft hvor har det bare været hårdt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: jeg har altid ønsket mig 4 børn... meeen.. efter jeg så er blevet gravid(med den 1) er jeg faktisk slet ikke sikker på der kommer flere, måske en til - fordi hold nu k*ft hvor har det bare været hårdt!
Smiler jeg havde også en HÅRD graviditet denne gang! Heldigvis en super dejlig og nem fødsel. MEN jeg vil sige en ting er at være gravid og det kan være hårdt! Så vent til du får børn *S* Det kan være SÅ hårdt! MEN GLÆÆÆD DIG! Det er og bliver det BEDSTE i hele verden!
MorDk skriver: Smiler jeg havde også en HÅRD graviditet denne gang! Heldigvis en super dejlig og nem fødsel. MEN jeg vil sige en ting er at være gravid og det kan være hårdt! Så vent til du får børn *S* Det kan være SÅ hårdt! MEN GLÆÆÆD DIG! Det er og bliver det BEDSTE i hele verden!
jeg glæder mig også helt vildt meget - og er sikker på det rigtig hårde først starter når jeg har født, men det bekræfter mig også bare næsten i at 1 og max 2 er mere end rigeligt for mig
2 og så må vi se hvornår det går i opfyldelse..
Laulund87 skriver: 2 og så må vi se hvornår det går i opfyldelse..
2, men en svupser er også velkommen Så 3 i alt hehe
Vil gerne have 4, men manden siger stop ved 3 - og eftersom jeg ikke er superføderen, må jeg nok erkende at min krop nok heller ikke magter 4,
Indtil videre har vi 2 fantastiske drenge fra 2010 (nej, de er ikke tvillinger )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128