Hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

FrkZier

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

Spørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!

jeg har altid ønsket mig 4 børn... meeen.. efter jeg så er blevet gravid(med den 1) er jeg faktisk slet ikke sikker på der kommer flere, måske en til - fordi hold nu k*ft hvor har det bare været hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

CaWi

Jeg vil gerne have fire. Har jeg altid sagt. Vil gerne have en stor familie. Er selv vokset op med mange fætre og kusiner, store familie komsamner osv. Manden vil (lige nu) kun have to, men jeg håber da sat han en dag siger: okay lad os lave nr tre.... Og fire...

Anmeld

5. december 2012

MorDk

FrkZier skriver:

jeg har altid ønsket mig 4 børn... meeen.. efter jeg så er blevet gravid(med den 1) er jeg faktisk slet ikke sikker på der kommer flere, måske en til - fordi hold nu k*ft hvor har det bare været hårdt!

Smiler jeg havde også en HÅRD graviditet denne gang! Heldigvis en super dejlig og nem fødsel. MEN jeg vil sige en ting er at være gravid og det kan være hårdt! Så vent til du får børn *S* Det kan være SÅ hårdt! MEN GLÆÆÆD DIG! Det er og bliver det BEDSTE i hele verden!

Anmeld

5. december 2012

FrkZier

MorDk skriver:

Smiler jeg havde også en HÅRD graviditet denne gang! Heldigvis en super dejlig og nem fødsel. MEN jeg vil sige en ting er at være gravid og det kan være hårdt! Så vent til du får børn *S* Det kan være SÅ hårdt! MEN GLÆÆÆD DIG! Det er og bliver det BEDSTE i hele verden!

jeg glæder mig også helt vildt meget - og er sikker på det rigtig hårde først starter når jeg har født, men det bekræfter mig også bare næsten i at 1 og max 2 er mere end rigeligt for mig

Anmeld

5. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg "nøjes" med de to, jeg allerede har

Anmeld

5. december 2012

Laulund87

2 og så må vi se hvornår det går i opfyldelse..

Anmeld

5. december 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Anmeld

5. december 2012

Miin'Baby'Mus

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

2, men en svupser er også velkommen  Så 3 i alt hehe

Anmeld

5. december 2012

Hvem?

Lunae skriver:

Vil gerne have 4, men manden siger stop ved 3 - og eftersom jeg ikke er superføderen, må jeg nok erkende at min krop nok heller ikke magter 4,

Indtil videre har vi 2 fantastiske drenge fra 2010 (nej, de er ikke tvillinger )

Anmeld

5. december 2012

Hvem?

Laulund87 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.