Hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

B&J

jeg tror 2 jeg har kun 1 nu så jeg ved det ikke helt det kommer med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

DitteFisk

Man må da håbe denne statestik holder stik, så skal Dk da nok komme i fremskridt, eftersom vi lige nu i snit "kun" får.. er det 1,9 barn? Så ser det da ud til at være i hvert fald 2,-et-eller-andet her hæhæ..

Jeg vil 'kun' have 2 - min dreng og hende jeg venter Men hvem ved, om man en dag brænder for en 3-er... ikke lige nu i hvert fald.. Og SÅ heller ikke flere. Vil egentlig helst være en lille familie på os fire.

Anmeld

5. december 2012

Ciss

Gigl skriver:

Man må da håbe denne statestik holder stik, så skal Dk da nok komme i fremskridt, eftersom vi lige nu i snit "kun" får.. er det 1,9 barn? Så ser det da ud til at være i hvert fald 2,-et-eller-andet her hæhæ..

Jeg vil 'kun' have 2 - min dreng og hende jeg venter Men hvem ved, om man en dag brænder for en 3-er... ikke lige nu i hvert fald.. Og SÅ heller ikke flere. Vil egentlig helst være en lille familie på os fire.

En ting er jo, hvad man ønsker, noget andet hvordan fremtiden faktisk ser ud.... Der kan jo være så mange grunde til, at man ikke får de 3-4 børn, man egentlig har lyst til.

Men det er da en positiv statistik.

Anmeld

5. december 2012

booster_88

Jeg har stemt 3. Vi har kun en nu, men jeg vil gerne have en mere, og to mere ville jeg heller ikke være nervøs over

Anmeld

5. december 2012

DitteFisk

Ciss skriver:

En ting er jo, hvad man ønsker, noget andet hvordan fremtiden faktisk ser ud.... Der kan jo være så mange grunde til, at man ikke får de 3-4 børn, man egentlig har lyst til.

Men det er da en positiv statistik.

Ja det er jo liiige det det er jo ikke sikkert man man få det til at hænge sammen med økonomi og tid osv i dagens DK, med de 3-4-5 børn man gerne vil have

Anmeld

5. december 2012

Lusi

Lunae skriver:

Hvor er det fantastisk at man har muligheden for at tage børnene ud tidligere og at de så kan klare sig på ligefod med andre børn! Kan godt forstå at i er tilfredse med jeres to unger

Ja jeg har tit været ked af, at jeg aldrig kom til at føde normalt, men altså, er jo så også bare glad for de kom raske ud og jeg selv overlevede.. Så bliver jeg nødt til at tænke på

Anmeld

5. december 2012

Musen5

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

Spørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!

Har 4 og skal IKKE  ha flere!

/Mette

Anmeld

5. december 2012

hekran

Da jeg er gravid med vores 4. barn på 5 år, ville det være urealistisk at sige noget mindre, men til gengæld tror jeg, at vi nu bliver mættet

Anmeld

5. december 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Kun den ene jeg har

Anmeld

5. december 2012

FrkRaarup

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

Spørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!

Har svaret 4!

Jeg har en papsøn og er (førstegangs)gravid. Udover de to vil jeg faktisk gerne have 3 mere!

Så jeg rammer 4 af kød og blod, og min papprins

(skal lige siges at jeg 'hader' at dele det op på den måde - men han er jo ikke min!)

Men 5 .. Alt i alt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.