Hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

3 :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Fenja09

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

Spørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!

Jeg ved ikke hvor mange jeg skal have, men jeg kunne godt tænke mig 3 stk. To børn vil også være ganske fint og det ville jegvære fuldt ud tilfreds med. Skulle jeg ikke få flere end min datter, så er jeg bare taknemmelig for at jeg har fået hende

/Fenja

Anmeld

5. december 2012

modesty

Jeg ville gerne have to, men manden vil helst kun have et, så jeg tror at jeg må "nøjes".

Anmeld

5. december 2012

Den lykkelige

Mortil2tiloktober skriver:

Ham har vi været hos søde .3 gange endda. Og der er bestemt ikke udøvet nogen mirakler her desværre jeg vil faktisk sige tværtimod. De dage vi har været afsted med hende hos ham er de væreste dage . Og dagene efter er lige så slemme

Jeg har idag bestilt tid til kiopraktor på lolland var hende som hjalp min søn .. jeg skal der ned mandag , hun havde allerede tid idag men jeg kan ikke nå det . Jeg håber og krydser for hun kan hjælpe os .

Nå ja mente nok vi havde skrevet om det før.. men undrede mig bare fordi det lignede du skrev nej til at have været hos kiropraktor til "Lunae".. Så tænkte jeg måske bare huskede forkert..
Øv han ikke hjalp.. underlig for har kun hørt godt omkring det!
Håber hun kan hjælpe hende på Lolland!

Anmeld

5. december 2012

Majeha

Både manden og jeg vil gerne have 4. Men Det kommer nok ikke til at ske  Både pga. økonomi og alder. Måske en efternøler, når økonomien forbedres, men der kan gå mange år, og vil heller ikke være for gammel.

Anmeld

5. december 2012

Muhmi

Vil gerne have fire... MEN nu får vi at se.... Ved sgu ikke om jeg holder til mere end tre hehe

Anmeld

5. december 2012

Krussedulle

Lunae skriver:

Tænkte det kunne være sjovt, i lyset af debatten om at der bliver født for få børn i Danmark, at lave en uvidenskabelig undersøgelse her på baby.dk

Spørgsmålet går på hvor mange børn du gerne vil have!

Drømmen er 4

Måske når vores den yngste er 4-5 år, så om en 3-4 år

Anmeld

5. december 2012

MorDk

Jeg har fået De børn jeg skal have ♥ 2 stk.

Anmeld

5. december 2012

Thalia

Jeg har ikke en drøm om et bestemt antal børn.Vi får bare børn når lysten og overskuddet melder sig.

Lige nu har vi 3 drenge, og vi joker lidt med at få en mere i en fart så vi ender med 2 hold pseudotvillinger

Anmeld

5. december 2012

et-ønske

Jeg har et barn med en anden mand, men har altid drømt om 3 børn, så jeg mangler to.

Min kæreste har dog 2 børn så 2 mere er måske lige rigeligt til ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.