Hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Lusi

Lunae skriver:

Puha det lyder dramatisk! Må jeg spørge hvad der skete?

Jamen var "bare" svangerskabsforgiftning..
Havde det begge gange, men var ik syg første gang. Blev jeg så tilgengæld anden gang.
Var ved at gå i de såkaldte kramper. Nåede dog at få sprøjten imod det.
De sagde ik noget om hvor slemt det stod til, før han var kommet ud. Men da jeg lå på opvågningen, kom fødselslægen ned og sagde, han lige havde fået de sidste blodprøve svar og det var godt han var kommet ud, for det var ik sikkert jeg selv havde klaret den ellers..

Jeg havde haft så ondt, at jeg ik havde lyst til at trække vejret, men det forsvandt så snart han blev forløst, så havde lidt svært ved at forholde mig til det efterfølgende. Vi havde det jo begge godt
Han kom 30+1 og var da lille, men han er som alle andre børn på 1 1/2 år, så vi var heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville så gerne have haft 3.. men men men , jeg har fået 2 nu og de begge har haft kolik , vi står pt i det med den ene .

Så jeg har svoret og lovet både mig selv og min kæreste at vi ikke skal have flere .. vi har to fantastiske og dejlige børn. Og det bliver ved det .

Det er ubeskrivelig hårdt at skulle gennemgå endnu en baby med kolik Og det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv eller resten af familien for igen ved at få nr 3.

Anmeld

5. december 2012

4kløver

AnnaKJ skriver:

Jeg vil gerne ende på 3.

Ment på den måde at vi har en meget syg pige, som vi ikke ved hvor længe lever.
Prognosen siger 6 år, hun er 3 år nu, men det er jo bare statistik.
Vi har også Carolina på 5 mdr.
Vi skal ikke have flere før om 4-5 år, og er Lærke her endnu til den tid, så skal vi ikke have flere på det tidspunkt.
Men når hun engang (forhåbentligt først om mange år), kommer der muligvis en mere, hvis vi har overskudet, men ellers er jeg også fint tilfreds med 2.

Får ondt i maven hver gang jeg læser om din datter. Synes i bare er så seje. Tror vis jeg viste at mit barn skulle dø ville mit liv gå i stå..

Anmeld

5. december 2012

Bare mig..

Lige nu har jeg en datter på 2 1/2 år. Når jeg er færdig med min uddannelse om yderligere 2 1/2 år, vil jeg gerne have nr 2 barn.

Der kommer til at være godt 5 år imellem nr 1 og nr 2.

Derefter kunne jeg godt tænke mig, når de to er store, at få to mere. Jeg er kun 21 år gammel, så jeg har mulighederne for, at få to børn senere der passer i alderen, når de to første er blevet lidt ældre.

Lidt indviklet ja.. Men 4

Anmeld

5. december 2012

Lunae

Lusi skriver:

Jamen var "bare" svangerskabsforgiftning..
Havde det begge gange, men var ik syg første gang. Blev jeg så tilgengæld anden gang.
Var ved at gå i de såkaldte kramper. Nåede dog at få sprøjten imod det.
De sagde ik noget om hvor slemt det stod til, før han var kommet ud. Men da jeg lå på opvågningen, kom fødselslægen ned og sagde, han lige havde fået de sidste blodprøve svar og det var godt han var kommet ud, for det var ik sikkert jeg selv havde klaret den ellers..

Jeg havde haft så ondt, at jeg ik havde lyst til at trække vejret, men det forsvandt så snart han blev forløst, så havde lidt svært ved at forholde mig til det efterfølgende. Vi havde det jo begge godt
Han kom 30+1 og var da lille, men han er som alle andre børn på 1 1/2 år, så vi var heldige

Hvor er det fantastisk at man har muligheden for at tage børnene ud tidligere og at de så kan klare sig på ligefod med andre børn! Kan godt forstå at i er tilfredse med jeres to unger

Anmeld

5. december 2012

Lunae

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville så gerne have haft 3.. men men men , jeg har fået 2 nu og de begge har haft kolik , vi står pt i det med den ene .

Så jeg har svoret og lovet både mig selv og min kæreste at vi ikke skal have flere .. vi har to fantastiske og dejlige børn. Og det bliver ved det .

Det er ubeskrivelig hårdt at skulle gennemgå endnu en baby med kolik Og det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv eller resten af familien for igen ved at få nr 3.

Puha. Kolik er rigtig hårdt! Har i prøvet kiropraktor?

Anmeld

5. december 2012

AnnaK89

4kløver skriver:

Får ondt i maven hver gang jeg læser om din datter. Synes i bare er så seje. Tror vis jeg viste at mit barn skulle dø ville mit liv gå i stå..

Tak

Vi har bare sagt til os selv, at uanset hvor ubeskrivelig hårdt det er, så må vi ikke lade vores liv gå i stå.
Og det ville heller ikke være fair for Lærke. Hun skal have lov at opleve søskende. Og hun elsker det.
Derfor valgt vi at få Carolina, og derfor satser vi på at få en mere, inden Lærke falder væk (hvis hun gør), simpelthen fordi, at vi er nervøse for at vi ikke ville turde at få flere når/hvis vi mister Lærke.
Og vi har en drøm om 3 børn.

Anmeld

5. december 2012

mortilnoahogmelina

Lunae skriver:

Puha. Kolik er rigtig hårdt! Har i prøvet kiropraktor?

Ja det er det virkelig jeg havde aldrig drømt om at der kom endnu en baby ud med det . Men sådan blev det desværre ..

nej men vi har prøvede zoneterapi og det der sania krosaj eller hvad det hedder.

Jeg overvejer meget om jeg skulle prøve den kiopraktor .. vi har fået 11 behandlinger nu ..

Anmeld

5. december 2012

Lunae

Mortil2tiloktober skriver:

Ja det er det virkelig jeg havde aldrig drømt om at der kom endnu en baby ud med det . Men sådan blev det desværre ..

nej men vi har prøvede zoneterapi og det der sania krosaj eller hvad det hedder.

Jeg overvejer meget om jeg skulle prøve den kiopraktor .. vi har fået 11 behandlinger nu ..

Kiropraktor hjalp hos os! Vi prøvede også zoneterapi uden virkning.
Vi kom til kiropraktor og allerede første gang havde hun 3 gode dage bagefter! Vi var der kun 3 gange og så stoppede det! Kan virkelig anbefale det!

Anmeld

5. december 2012

Den lykkelige

Ej det så hårdt for jer søde..
ham michael kort.. han ligger i Lumsås i Nykøbing. Han har udøvet mirakler for flere jeg kender der har haft spædbørn med kolik.. måske i skulle prøve det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.