Hvor mange børn vil du gerne have?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Moma

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville så gerne have haft 3.. men men men , jeg har fået 2 nu og de begge har haft kolik , vi står pt i det med den ene .

Så jeg har svoret og lovet både mig selv og min kæreste at vi ikke skal have flere .. vi har to fantastiske og dejlige børn. Og det bliver ved det .

Det er ubeskrivelig hårdt at skulle gennemgå endnu en baby med kolik Og det vil jeg ikke udsætte hverken mig selv eller resten af familien for igen ved at få nr 3.

Ville bare lige sende en . Vores den sidste havde også kolik -  -

så kan godt huske, hvordan det var.

Hos os stoppede det lige på "slaget", da vores søn var 12 uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Moma

Vil så gerne have 3 børn. Men manden siger stop, og vi er ved at have alderen i mod os. Jeg bliver snart 38, og manden bliver 44 næste gang.

Skulle det have været, så skulle nr. 2 og 3 have været lige i rap. Men jeg er nyder de 2 vi har, men en gang i mellem tænker jeg - suk - kunne nu godt have tænkt mig en mere. Tænk at det er helt slut med små babyer nu - den lille på 3 bliver så STOR og den store på 8 er så STOR.

Anmeld

5. december 2012

LinLin

Har to nu og vi arbejder på en til. Det er kun den yngste min kæreste er far til - og han har to andre i forvejen

Anmeld

5. december 2012

Troldemommi

Jeg vil egentlig gerne have tre unger, men jeg tror når vi engang har fået nr 2 at vi så stopper der, plads og økonomi skal der jo også tænkes på

Anmeld

5. december 2012

Zelinasmor

Jeg har stemt 2. Jeg håber på en lille mere engang. Har i forvejen min datter på lidt over 1 år 

Anmeld

5. december 2012

mortilnoahogmelina

Lunae skriver:

LJEJEggåhahark

Kiropraktor hjalp hos os! Vi prøvede også zoneterapi uden virkning.
Vi kom til kiropraktor og allerede første gang havde hun 3 gode dage bagefter! Vi var der kun 3 gange og så stoppede det! Kan virkelig anbefale det!

Jeg har netop lige bestilt tid til kiopraktor . Jeg synes nemlig heller ikke de andre behandlinger har haft den super effekt desværre. Vi har haft 1 god dag siden hun blev født ..

Anmeld

5. december 2012

mortilnoahogmelina

Den lykkelige skriver:

Ej det så hårdt for jer søde..
ham michael kort.. han ligger i Lumsås i Nykøbing. Han har udøvet mirakler for flere jeg kender der har haft spædbørn med kolik.. måske i skulle prøve det..

Ham har vi været hos søde .3 gange endda. Og der er bestemt ikke udøvet nogen mirakler her desværre jeg vil faktisk sige tværtimod. De dage vi har været afsted med hende hos ham er de væreste dage . Og dagene efter er lige så slemme

Jeg har idag bestilt tid til kiopraktor på lolland var hende som hjalp min søn .. jeg skal der ned mandag , hun havde allerede tid idag men jeg kan ikke nå det . Jeg håber og krydser for hun kan hjælpe os .

Anmeld

5. december 2012

merichs

Har stemt 2.... Nogle gange overvejer jeg om jeg gerne vil have 3 

Anmeld

5. december 2012

mortilnoahogmelina

Moma skriver:

Ville bare lige sende en . Vores den sidste havde også kolik -  -

så kan godt huske, hvordan det var.

Hos os stoppede det lige på "slaget", da vores søn var 12 uger.

DEt håber jeg så virkelig os inderligt at det gør her .

Og tusind tak for kram ..

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Vi vil begge rigtig gerne have to og håber inderligt at vi kan få lov til at få det!

Men det kommer desværre an på hvordan jeg tager imod behandling 2. gang, det er jo ikke sikkert, at vi er lige så heldige som denne gang, når nu vi tæller med, at vi jo ikke ligefrem bliver yngre!

Men der for 2 guldklumper den i maven og en til om et par år eller tre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.