Jeg er verdens værste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Eliza

Du er sku ik nogen dårlig mor 

Men dårlig mor havde ik selv kunne se sutuationen som du kan. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Chraz

LBK skriver:

Men nu har du brug for hjælp.. Det er ham der er den helt rigtige til at hjælpe

håber du finder dig selv

Mange tak for de søde ord!

Anmeld

1. december 2012

Chraz

lisbethita skriver:

Søde ven altså... du er ALT for god af dig. På den dejlige måde altså...!! Dine børn tager ingen skade af, at du giver dig selv en fridag i ny og næ. Du skal lære at prioritere dig selv og give dig selv lov til at holde fri. Det skal du altså - for både din deres og din kærestes skyld.

Tænk over det...og prøv at øve dig på at blive bedre. Måske starte ud med 3 timer...og så løbende mere og mere ad gangen.

Pas på dig selv

Jah jeg må få arrangeret en dag jeg kan nusse om mig selv når december er overstået med en frisør og shoppe tur. Det har jeg haft lyst til længe nu, men pengene har bare ikke rigtig været der til det desværre.

Mange tak for alle dine søde ord og fordi du har givet dig tis til at skrive. Det er dejligt lige at få konstateret at det altså ikke er mig der er tosset men bare træt i hovedet.

Anmeld

2. december 2012

lisbethita

Chraz skriver:

Jah jeg må få arrangeret en dag jeg kan nusse om mig selv når december er overstået med en frisør og shoppe tur. Det har jeg haft lyst til længe nu, men pengene har bare ikke rigtig været der til det desværre.

Mange tak for alle dine søde ord og fordi du har givet dig tis til at skrive. Det er dejligt lige at få konstateret at det altså ikke er mig der er tosset men bare træt i hovedet.

December er dyr og travl. Men bare hav' det i tankerne :-) Vi har kun et liv. Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.