Jeg er verdens værste mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.708 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Chraz

Jeg trænger lige til lidt luft, så på forhånd tak hvis du læser med..

Jeg føler mig som verdens værste mor!! Jeg har 3 børn på 6, 3, og 1 år. Og jeg har bare ingen overskud til dem. Jeg er kørt så meget træt at jeg slet ikke har lyst til at være sammen med dem.

Hvis det ikke er den ene der skriger og skaber sig er det den anden. Min mellemste får nogle raseri anfald hvor h*n virkelig skaber sig, lukker fuldstændig af og man næsten ikke kan komme i kontakt med barnet. Jeg har så svært ved at håndtere det. Jeg bliver så rasende indeni over de ikke bare kan være stille og lade mig være.. Og derefter bliver jeg ked af det. For jeg elsker dem jo over alt.. Men jeg har bare ikke noget overskud til dem.. Jeg synes det er virkelig svært og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Jeg føler mig så ussel og får følelsen af at både mine børn og kæreste fortjener bedre. Jeg skammer mig over mig selv. Over at jeg ikke kan være den super gode mor de fortjener.. 

Jeg trænge lige til at få luftet lidt.

Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kris89

Chraz skriver:

Jeg føler mig som verdens værste mor!! Jeg har 3 børn på 6, 3, og 1 år. Og jeg har bare ingen overskud til dem. Jeg er kørt så meget træt at jeg slet ikke har lyst til at være sammen med dem.

Hvis det ikke er den ene der skriger og skaber sig er det den anden. Min mellemste får nogle raseri anfald hvor h*n virkelig skaber sig, lukker fuldstændig af og man næsten ikke kan komme i kontakt med barnet. Jeg har så svært ved at håndtere det. Jeg bliver så rasende indeni over de ikke bare kan være stille og lade mig være.. Og derefter bliver jeg ked af det. For jeg elsker dem jo over alt.. Men jeg har bare ikke noget overskud til dem.. Jeg synes det er virkelig svært og jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre. Jeg føler mig så ussel og får følelsen af at både mine børn og kæreste fortjener bedre. Jeg skammer mig over mig selv. Over at jeg ikke kan være den super gode mor de fortjener.. 

Tak fordi du læste med

Anmeld

30. november 2012

Chraz

Chraz skriver:

Tak fordi du læste med

Nå det skulle være ano, men det blev det åbenbart ikke..

Anmeld

30. november 2012

Chraz

Kris89 skriver:

Tak for 

Anmeld

30. november 2012

Mussen2

Du er brændt ud. Det kender vi alle. Vi er i vores gode ret til at føle det sådan nogen gange, selvom det er en frygtelig følelse.

Kun du selv kan mærke om du er der hvor du skal have hjælp. Måske du skal snakke med SP eller læge.

Deter slet ikke sjovt at sidde som på en spændt fjeder, men jeg kender det godt.

Her er det galt hver gang jeg ikke får min søvn flere dage i træk, så får jeg en meget kort lunte, men mange konflikter til følge

Håber snart du får det bedre det er slet ikke sjovt

Anmeld

30. november 2012

MortilElias2010

Hatten af for ærligheden og for ikke gemme dig bag anonymiteten! 

Kan din kæreste ikke give dig en mulighed for at være væk nogen timer for at lade op? Har du talt om det med din kæreste? H*n er ikke tankelæser og kan ikke justerer det uden dig! 

Anmeld

30. november 2012

B&J

3 børn er også en kæmpe opgave i sig selv og 3år er jo lige alderen til det hele skal prøves af....

self elsker vi vores børn mere ind noget andet men engang i mellem er det ski svært at være mor...

ved ikke om du har mere du tumler med for det kan jo være en lille deperation evt.... men det kan også bare være hverdagene der er kørt i ged....

selv om jeg kun har en syntes jeg det er hårdt at være mor lige nu for der sker så mange ting jeg ikke selv kan gøre en skid ved og ja det er jeg ikke god til så det er bare øv... men gør det bedste for min søn for han er jo mit et og alt

Anmeld

30. november 2012

MortilElias2010

Mussen2 skriver:

Du er brændt ud. Det kender vi alle. Vi er i vores gode ret til at føle det sådan nogen gange, selvom det er en frygtelig følelse.

Kun du selv kan mærke om du er der hvor du skal have hjælp. Måske du skal snakke med SP eller læge.

Deter slet ikke sjovt at sidde som på en spændt fjeder, men jeg kender det godt.

Her er det galt hver gang jeg ikke får min søvn flere dage i træk, så får jeg en meget kort lunte, men mange konflikter til følge

Håber snart du får det bedre det er slet ikke sjovt

Anmeld

30. november 2012

LBK

Chraz skriver:

Tak fordi du læste med

Ja, sådan er det nok bare.... Kan godt forstå dine følelser, da man jo selvfølgelig elsker sine børn.

Har du ikke mulighed for at give dig selv en fri dag/nat/weekend så du kan få "luftet" lidt ud??? Kunne det ikke være en løsning???

Anmeld

30. november 2012

MortilElias2010

Chraz skriver:

Nå det skulle være ano, men det blev det åbenbart ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.