hjælp baby spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Muhmi

Kay skriver:

og igen igen er din og min opfattelse forskellig...

jeg ser dig nemlig som at du går med i en debat ved at give en anden ret... også selvom det er med en  og derfor vil jeg da gøre dig den tjeneste at fortælle dig at mit svar også gælder dig når nu du er så enig med den anden bruger...

Mhm... Jamen ja, vi bliver vist bare aldrig enige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

Kay

Muhmi skriver:

Mhm... Jamen ja, vi bliver vist bare aldrig enige

nej også derfor jeg ik svarede dig før da du egentli ik spurgte om noget og det ville ik være ret konstruktivt hvis jeg svarede dig da det så bare ville fortsætte... 

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

Kay skriver:

nej også derfor jeg ik svarede dig før da du egentli ik spurgte om noget og det ville ik være ret konstruktivt hvis jeg svarede dig da det så bare ville fortsætte... 

Jaja... Vær bare sur... Det gider jeg altså ikke bruge min tid på....

Anmeld

1. december 2012

Kay

Muhmi skriver:

Jaja... Vær bare sur... Det gider jeg altså ikke bruge min tid på....

sur? jeg er sur fordi jeg pludselig giver dig ret? hvis der er en ting jeg sjældent er er det sur... og slet ik her inde... 

Anmeld

1. december 2012

nielsen80

Miss BananaHammock skriver:

Vores barn bliver helt sikkert også et i-barn. Det fylder meget i vores hverdag, både arbejde og privat, så det vil være helt naturligt at han vil udvikle interesse for det. Hvor tideligt må tiden vise.

Da vi var små var det ikke normalt at have computere i hvert hjem, men det er det jo nu, og det vil kun blive mere og mere. Jeg ser det som en fordel at børn kan stimuleres af både en træske og en ipad. Så længe man, som du jo også er, opmærksom på hvor længe ad gangen. Det er jo ikke værre, efter min mening, at lege med ipad som at se tv. Og tv ser de fleste børn meget af.

(Ville bare lige støtte ) - kender ingen gode apps til de helt små.

Ja vi er jo ofte enige det er vi også i dette tilfælde...jeg tænker en app til i-pad/tablet vil fungere lidt ligesom andet udviklingslegetøj. Altså hvor man trykker også kommer der en lyd eller en farve - lidt ligesom et pivdyr. Hvornår ens barn er klar til at bruge dette legetøj, tror jeg, er meget forskelligt. Som sagt Karla som er samme alder som TS datter, ville ingen glæde have af det, men defor kan ts barn jo godt have det. Hvorfor skal vi andre vurdere og kommentere på det?

Det er dog et ret dyrt legetøj, som ikke tåler savl m.m, hvorfor den tingest jeg linket til vil være brugbar, når baby får fat i tablet

Anmeld

1. december 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Ja vi er jo ofte enige det er vi også i dette tilfælde...jeg tænker en app til i-pad/tablet vil fungere lidt ligesom andet udviklingslegetøj. Altså hvor man trykker også kommer der en lyd eller en farve - lidt ligesom et pivdyr. Hvornår ens barn er klar til at bruge dette legetøj, tror jeg, er meget forskelligt. Som sagt Karla som er samme alder som TS datter, ville ingen glæde have af det, men defor kan ts barn jo godt have det. Hvorfor skal vi andre vurdere og kommentere på det?

Det er dog et ret dyrt legetøj, som ikke tåler savl m.m, hvorfor den tingest jeg linket til vil være brugbar, når baby får fat i tablet

Nej virkelig... er vi enige..!? hehe...

Vores ipads er så gamle at de ikke kan opdateres mere, så det passer perfekt med at junior kan overtage dem når vi skal fornye, men der er ingen tvivl om at han bliver forkælet på det punkt fordi vi forkæler os selv på det punkt. Vi er en i-familie!

(Til andre så vil jeg lige tilføje at jeg på ingen måde vil skabe debat, for for mig er alle meninger fine. Jeg ville bare støtte TS i at vores barn sikkert også bliver glad for vores ipad og at vi vil give ham lov.)

Anmeld

1. december 2012

modesty

MortilElias2010 skriver:

Jeg har faktisk tænkt på din tråd i løbet af idag, for jeg studsede også lidt over alle de nok så velmenende råd du har fået med på vejen. Men det har overhovedet ikke været noget du har bedt om i dit indlæg. Er glad for du kom på banen  Jeg regnede med reaktionen ville komme på et tidspunkt

Jeg forstår heller ikke problemet.

Anmeld

1. december 2012

Kay

Miss BananaHammock skriver:

Nej virkelig... er vi enige..!? hehe...

Vores ipads er så gamle at de ikke kan opdateres mere, så det passer perfekt med at junior kan overtage dem når vi skal fornye, men der er ingen tvivl om at han bliver forkælet på det punkt fordi vi forkæler os selv på det punkt. Vi er en i-familie!

(Til andre så vil jeg lige tilføje at jeg på ingen måde vil skabe debat, for for mig er alle meninger fine. Jeg ville bare støtte TS i at vores barn sikkert også bliver glad for vores ipad og at vi vil give ham lov.)

lige netop... vi er også en ja nok nermere en gadget familie... og selvfølgelig skal hun da bruge den og hyn sys det er sjovt når den siger dyre lyde vi har prøvet en af apps'ne

Anmeld

1. december 2012

Kay

nielsen80 skriver:

og for en gangs skyld er vi også enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.