Miss BananaHammock skriver:
Vores barn bliver helt sikkert også et i-barn. Det fylder meget i vores hverdag, både arbejde og privat, så det vil være helt naturligt at han vil udvikle interesse for det. Hvor tideligt må tiden vise.
Da vi var små var det ikke normalt at have computere i hvert hjem, men det er det jo nu, og det vil kun blive mere og mere. Jeg ser det som en fordel at børn kan stimuleres af både en træske og en ipad. Så længe man, som du jo også er, opmærksom på hvor længe ad gangen. Det er jo ikke værre, efter min mening, at lege med ipad som at se tv. Og tv ser de fleste børn meget af.
(Ville bare lige støtte
) - kender ingen gode apps til de helt små.
Ja vi er jo ofte enige

det er vi også i dette tilfælde...jeg tænker en app til i-pad/tablet vil fungere lidt ligesom andet udviklingslegetøj. Altså hvor man trykker også kommer der en lyd eller en farve - lidt ligesom et pivdyr. Hvornår ens barn er klar til at bruge dette legetøj, tror jeg, er meget forskelligt. Som sagt Karla som er samme alder som TS datter, ville ingen glæde have af det, men defor kan ts barn jo godt have det. Hvorfor skal vi andre vurdere og kommentere på det?
Det er dog et ret dyrt legetøj, som ikke tåler savl m.m, hvorfor den tingest jeg linket til vil være brugbar, når baby får fat i tablet
Anmeld