hjælp baby spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.219 visninger
48 svar
0 synes godt om
30. november 2012

Kay

vores lille pige er en skærm trold... hun elsker min ta let... og trygger allerede vildt på den så den zoomer... og jeg har hørt man kan hænte baby spil til sådan en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kay

30. november 2012

Lady Marion <3

Tror godt nok det er alt for tidligt , hun er ikke engang 4 mdr endnu vel ?? Har aldrig hørt om så små bevidste babyer. Hun kan nok ikke engang se hvad der reelt er på skærmen .. Hvad pokker der der blevet af at babyer bare kan være babyer ?  (ikke ondt ment, men syntes det virker helt hen i vejret at der skulle være spil til spædbørn )

Anmeld

30. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Lady Marion <3 skriver:

Tror godt nok det er alt for tidligt , hun er ikke engang 4 mdr endnu vel ?? Har aldrig hørt om så små bevidste babyer. Hun kan nok ikke engang se hvad der reelt er på skærmen .. Hvad pokker der der blevet af at babyer bare kan være babyer ?  (ikke ondt ment, men syntes det virker helt hen i vejret at der skulle være spil til spædbørn )

Det fungere vel i princippet som et stykke baby legetøj med lys og lyd, om de trykker på en tablet eller et stykke plastik legetøj gør nok ikke den store forskel tænker jeg

Anmeld

30. november 2012

Lady Marion <3

Storgaard & Lillegaard skriver:

Det fungere vel i princippet som et stykke baby legetøj med lys og lyd, om de trykker på en tablet eller et stykke plastik legetøj gør nok ikke den store forskel tænker jeg

Men så vil jeg da heller ikke kalde det et spil ?

Anmeld

30. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Kay skriver:

vores lille pige er en skærm trold... hun elsker min ta let... og trygger allerede vildt på den så den zoomer... og jeg har hørt man kan hænte baby spil til sådan en?

Nu interessere det ikke min datter det store at spille på ipaden, men jeg har hentet giggle gang og soundtouch til hende hun er 10 mdr.

Anmeld

30. november 2012

Storgaard & Lillegaard

Lady Marion <3 skriver:

Men så vil jeg da heller ikke kalde det et spil ?

Du har ret i det ikke et spil til de helt små, men jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde det.

Hvis ts datter ikke er så gammel, tror jeg ikke hun mener et rigtigt spil

Anmeld

30. november 2012

Lady Marion <3

Storgaard & Lillegaard skriver:

Du har ret i det ikke et spil til de helt små, men jeg ved ikke hvad man ellers skal kalde det.

Hvis ts datter ikke er så gammel, tror jeg ikke hun mener et rigtigt spil

Nej det var jo det jeg studsede over

Anmeld

30. november 2012

Blirnokaldrigfru

Kay skriver:

Tror som ikke hun forstår hvad hun gør vi har "de små synger" app'en, og min babypige (4 mdr) bladrer også i sangene, men nok mest for mobilen er spændende fordi den lyser og spiller så hent evt den app

Anmeld

30. november 2012

Kay

Lady Marion <3 skriver:

de er udvilket for at stimulere udviklingen lige som alt muligt legetøj er... i vuggestuer og børnehaver bliver de også brugt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.