Lady Marion <3 skriver:
Undskyld men jeg kan ikke lade være at smile lidt
hun er 4 mdr , så lad os sige 6 mdr hvis hun er 2 mdr længere fremme , der kan hun nogenlunde styre sine bevægelser , hendes syn er ikke engang så hun reelt kan se hvad der sker på en tablet .. Ja babyer bliver træt af det legetøj de altid kigger på , men det er ikke kun din baby men generelt . Derfor det er en god ting at gemme legetøjet væk for en tid , når man så finder det frem igen har det interesse igen og så kan man gemme det som de nu har mistet interessen for ...
det er jeg da udemærket godt klar over... jeg har da kun brugt 3 1/2 år på at blivepædagog og arbejdet i fældtet siden da... så tror nu nok jeg har styr på børns udvikling! og ikke mindst på mit eget barn!
og nu er det sådan at hun syntes det er herligt at trygge på en tablet og derfor spørg jeg til programmer der kan være sjove for de små... og de bliver nu engang kaldt spil og der står de har glæde af dem fra 5 md. +
vi prøvede sådan et i går, hvor der er 8 dyr på skærmen og når hun trykker på det kommer der lyden det dyr siger... og hun stor smilede og grinede....
selvfølgelig havde hun ik styr på at det var hende der gjorde det overhoved... men det finder hun jo ud af med tiden... lige som da hun første gang slog til et dyr på aktivitets tæppet, viste hun heller ik det var hende eer fik den til at bevæge sig, men sjovt var det da...
syntes ik andre skal havde så travlt med hvad børn skal kunne hvornår og ikke kunne... det drejer sig om at møde barnet hvor det er og igennem dts interesse styrke færdighedder... og det er uanset alder!
Anmeld