hjælp baby spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Kay

MoarHvidovre skriver:

Jeg er tilhænger af at børn bruger tablets til, at lærer og det giver nogen helt andre muligheder for indlæring i forhold til da vi var børn.

Men jeg synes, at man også kan starte for tidligt. Det kan godt være, at din datter er længere fremme end 4 mdr., men så find evt. noget ældre aktivitetslegetøj som kan stimulere sanserne på en anden måde.

det er nu mest fordi hun er intereseret i tabletten når vi sidder med den... og vil meget gerne trykke på den   så det er nu mest derfor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Vi har fået sådan en fra fisher price i dåbsgave. Den er fra 6 mdr, Karla er stadig alt for lille til den, men hvis elna er fremmelig kunne det måske være en ide.

http://www.fisher-price.com/en_US/brands/babytoys/ Products/66016

ej hvor smart  gad vide om man kan få sådan en til vores  vi har nemlig ik appel

Anmeld

30. november 2012

Laulund87

Lady Marion <3 skriver:

Ja men i vuggestuer og børnehaver er børnene jo også ca fra 12 mdr   tror altså godt man kan give spædbørn for mange indput , ellers er det bare mig der er noget galt med , men mine børn har i 3-4 mdr alderen kigget på en uro eller hænder , hvorfor ha så travlt ?

Enig her.. Det der er alt for tidligt

Anmeld

30. november 2012

Kay

Laulund87 skriver:

Enig her.. Det der er alt for tidligt

tja... det var vores sundheds plejeske selv der forslog det og her til aften har hun siddet og trykket på en ap jeg fandt og der hyggede hun sig fint...

det er jo ik længe hun gør det og hun forstår det jo ik rigtig endnu men hun trygger på skærmen og blev glad da hun fik den til at sige lyde...

Anmeld

30. november 2012

MortilElias2010

Peekaboo Barn kan anbefales.. Der bliver sunget Ol macdonald had a farm på engelsk og når man trykker på Ladens porte så kommer der et forskelligt dyr frem hver gang og siger som det dyr og når de har været igennem dem alle så kommer måned op og så sover dyrene inde i laden allesammen 

Så er der Twinkle Twinke little Star om en ugle og en stjerne der bliver venner og mødes oppe på himlen, meget rørende lille en 

Har haft adskillige, du kan finde dem på App store, mange af dem er gratis 

Skriv children i søgefeltet/toddlers/spædbarn/baby så kommer der massevis frem - ville gerne linke, men Er på fra iPad. 

Anmeld

30. november 2012

nielsen80

Kay skriver:

ej hvor smart  gad vide om man kan få sådan en til vores  vi har nemlig ik appel

Pas, men tænker hvis det er samme mål, så går det vel.

Fik den af mine nevøer, da de mente kusinen også skulle lege med ipad( de er 4 og 7). Der er nogle links til spil m.m, man kan downloade gratis. Vi er dog kun på stadiet, hvor man har opdaget sine hænder - såååå der går nok lidt inden vi får brug for den

Det lyder godt nok helt vildt, at hun allerede kan lege med den. Der er jo kun et par ugers forskel på vores piger, og tror virkelig Karla bare ville sidde og kigge meget forundrende på sådan en skærm, uden at vide hvad hun skulle.

Anmeld

30. november 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Pas, men tænker hvis det er samme mål, så går det vel.

Fik den af mine nevøer, da de mente kusinen også skulle lege med ipad( de er 4 og 7). Der er nogle links til spil m.m, man kan downloade gratis. Vi er dog kun på stadiet, hvor man har opdaget sine hænder - såååå der går nok lidt inden vi får brug for den

Det lyder godt nok helt vildt, at hun allerede kan lege med den. Der er jo kun et par ugers forskel på vores piger, og tror virkelig Karla bare ville sidde og kigge meget forundrende på sådan en skærm, uden at vide hvad hun skulle.

sundhedsplejesken siger også hun er mellem 1 og 2 måneder forud... hun ruller også fra ryg til mave... og de andre i min mødregruppe der er 1½ månd ældre er det ik alle der ruller fra mave til ryg endnu

sys nogle gange godt lige hun kunne slappe af og være baby lidt...

hun aner heller ik hvordan hun får den til at sige lyde endnu... men hun sys det er sjovt når hun får trygget og den siger noget...

og nej de har desværer ik samme mål... havde lige købt en etui til 200 kr. rigtig fedt pink og så passer det ik købt i sverige så jeg kan ik bare lige bytte det

Anmeld

30. november 2012

Kay

MortilElias2010 skriver:

Peekaboo Barn kan anbefales.. Der bliver sunget Ol macdonald had a farm på engelsk og når man trykker på Ladens porte så kommer der et forskelligt dyr frem hver gang og siger som det dyr og når de har været igennem dem alle så kommer måned op og så sover dyrene inde i laden allesammen 

Så er der Twinkle Twinke little Star om en ugle og en stjerne der bliver venner og mødes oppe på himlen, meget rørende lille en 

Har haft adskillige, du kan finde dem på App store, mange af dem er gratis 

Skriv children i søgefeltet/toddlers/spædbarn/baby så kommer der massevis frem - ville gerne linke, men Er på fra iPad. 

super mange tak

ved ik om om der er de samme på min da den ik er appel men accer... men det må jeg søge på

Anmeld

1. december 2012

Lady Marion <3

Kay skriver:

fordi hun er længere fremme end hun egentlig skulle være ig uroer og aktivitets tæppet er blevet kedeligt... så for at give hende lidt varitation

Undskyld men jeg kan ikke lade være at smile lidt  hun er 4 mdr , så lad os sige 6 mdr hvis hun er 2 mdr længere fremme , der kan hun nogenlunde styre sine bevægelser , hendes syn er ikke engang så hun reelt kan se hvad der sker på en tablet .. Ja babyer bliver træt af det legetøj de altid kigger på , men det er ikke kun din baby men generelt . Derfor det er en god ting at gemme legetøjet væk for en tid , når man så finder det frem igen har det interesse igen og så kan man gemme det som de nu har mistet interessen for ... 

Anmeld

1. december 2012

Muhmi

Lady Marion <3 skriver:

Undskyld men jeg kan ikke lade være at smile lidt  hun er 4 mdr , så lad os sige 6 mdr hvis hun er 2 mdr længere fremme , der kan hun nogenlunde styre sine bevægelser , hendes syn er ikke engang så hun reelt kan se hvad der sker på en tablet .. Ja babyer bliver træt af det legetøj de altid kigger på , men det er ikke kun din baby men generelt . Derfor det er en god ting at gemme legetøjet væk for en tid , når man så finder det frem igen har det interesse igen og så kan man gemme det som de nu har mistet interessen for ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.