hjælp baby spil...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Kay

Storgaard & Lillegaard skriver:

Det fungere vel i princippet som et stykke baby legetøj med lys og lyd, om de trykker på en tablet eller et stykke plastik legetøj gør nok ikke den store forskel tænker jeg

lige netop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Men så vil jeg da heller ikke kalde det et spil ?

nej et egentlig spil er det jo ikke... men det bliver det kaldt... det er sådan nogle hvor hvus man trygger på skærmen kommer der en lyd eller en farve og sådan 

Anmeld

30. november 2012

Kay

Storgaard & Lillegaard skriver:

Nu interessere det ikke min datter det store at spille på ipaden, men jeg har hentet giggle gang og soundtouch til hende hun er 10 mdr.

tak 

Anmeld

30. november 2012

Kay

Frk P. skriver:

Tror som ikke hun forstår hvad hun gør vi har "de små synger" app'en, og min babypige (4 mdr) bladrer også i sangene, men nok mest for mobilen er spændende fordi den lyser og spiller så hent evt den app

der er lavet abs der laver lyd og lys når man rør skærmen og det er sådan en jeg mener  er ikke glad for sangene i de små synger så den henter jeg ik men tak 

Anmeld

30. november 2012

Camilla..

Kay skriver:

vores lille pige er en skærm trold... hun elsker min ta let... og trygger allerede vildt på den så den zoomer... og jeg har hørt man kan hænte baby spil til sådan en?

Malik er 2½ og han kan godt lide at spille et ballon spil, hvor man bare skal trykke på skærmen også springer ballonerne imens de siger lyde

Anmeld

30. november 2012

Kay

Camilla.. skriver:

Malik er 2½ og han kan godt lide at spille et ballon spil, hvor man bare skal trykke på skærmen også springer ballonerne imens de siger lyde

hihi det lydder også sjovt

Anmeld

30. november 2012

Lady Marion <3

Kay skriver:

de er udvilket for at stimulere udviklingen lige som alt muligt legetøj er... i vuggestuer og børnehaver bliver de også brugt 

Ja men i vuggestuer og børnehaver er børnene jo også ca fra 12 mdr   tror altså godt man kan give spædbørn for mange indput , ellers er det bare mig der er noget galt med , men mine børn har i 3-4 mdr alderen kigget på en uro eller hænder , hvorfor ha så travlt ?

Anmeld

30. november 2012

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Ja men i vuggestuer og børnehaver er børnene jo også ca fra 12 mdr   tror altså godt man kan give spædbørn for mange indput , ellers er det bare mig der er noget galt med , men mine børn har i 3-4 mdr alderen kigget på en uro eller hænder , hvorfor ha så travlt ?

fordi hun er længere fremme end hun egentlig skulle være ig uroer og aktivitets tæppet er blevet kedeligt... så for at give hende lidt varitation

Anmeld

30. november 2012

nielsen80

Kay skriver:

vores lille pige er en skærm trold... hun elsker min ta let... og trygger allerede vildt på den så den zoomer... og jeg har hørt man kan hænte baby spil til sådan en?

Vi har fået sådan en fra fisher price i dåbsgave. Den er fra 6 mdr, Karla er stadig alt for lille til den, men hvis elna er fremmelig kunne det måske være en ide.

http://www.fisher-price.com/en_US/brands/babytoys/ Products/66016

Anmeld

30. november 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er tilhænger af at børn bruger tablets til, at lærer og det giver nogen helt andre muligheder for indlæring i forhold til da vi var børn.

Men jeg synes, at man også kan starte for tidligt. Det kan godt være, at din datter er længere fremme end 4 mdr., men så find evt. noget ældre aktivitetslegetøj som kan stimulere sanserne på en anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.