Babyklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Kay

Wimmie skriver:

Bliver vist sendt på lørdag kl. 18 og søndag kl. 20 eller 21

tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Wimmie

nielsen80 skriver:

Mente nok jeg havde set det ansigt før(fra dit profil billede)

Fedt at du har stillet op synes virkelig det første afsnit var godt! Man så forskellige par med forskellige problemer. Netop det synes jeg har manglet i tidligere lign programmer.
Spændende at følge jer alle i de næste programer.

Synes også det var et godt afsnit - sjovt at se de andre par også 

Synes også det var rigtig godt at de havde så stor fokus på de forskellige årsager til barnløshed 

Det var også nogle  meget kompetente piger der stod for serien 

Anmeld

4. december 2012

tarkoflen

Wimmie skriver:

Synes også det var et godt afsnit - sjovt at se de andre par også 

Synes også det var rigtig godt at de havde så stor fokus på de forskellige årsager til barnløshed 

Det var også nogle  meget kompetente piger der stod for serien 

Så fedt du stillede op!

Og super godt program! Jeg er så glad for, at de viser forskellige sider af barnløsheden og ikke fokuserer på en årsag! Her når de ligesom hele vejen rundt og belyser endda både endometriose og pco som jo ellers ikke er noget man hører særlig meget om i medierne!

Så godt gået, at der endelig kom noget, som mange sikkert kan bruge! Og især at det er en lille serie, så man følger de forskellige!

Hvor lang tid fulgte de jer, og hvor mange afsnit kommer der?

Anmeld

5. december 2012

Wimmie

tarkoflen skriver:

Så fedt du stillede op!

Og super godt program! Jeg er så glad for, at de viser forskellige sider af barnløsheden og ikke fokuserer på en årsag! Her når de ligesom hele vejen rundt og belyser endda både endometriose og pco som jo ellers ikke er noget man hører særlig meget om i medierne!

Så godt gået, at der endelig kom noget, som mange sikkert kan bruge! Og især at det er en lille serie, så man følger de forskellige!

Hvor lang tid fulgte de jer, og hvor mange afsnit kommer der?

Der er 8 afsnit
De fulgte os fra omkring august 2011 til januar 2012 - og så kommer der vist lidt opfølgning men ved ikke lige hvordan de klipper dét ind (det bliver nok bare en voice over)

Anmeld

5. december 2012

Lise

Godt program  

Fik helt lyst til at donere æg. Jeg har været så priviligeret bare at blive gravid med det samme de to gange jeg gerne ville, og nu har jeg fået de børn jeg skulle have, men har sikkert mange fine æg tilbage. Hvis det dog bare ikke var sådan en proces man skulle igennem med hormonbehandling og sådan...

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Lise skriver:

Godt program  

Fik helt lyst til at donere æg. Jeg har været så priviligeret bare at blive gravid med det samme de to gange jeg gerne ville, og nu har jeg fået de børn jeg skulle have, men har sikkert mange fine æg tilbage. Hvis det dog bare ikke var sådan en proces man skulle igennem med hormonbehandling og sådan...

Det er så ærgeligt at der er så stor mangel på æg men det helt store problem er nok, at kompensationen for, at donere æg svarer til det som en sæddonor får for en portion og det kræver jo en hel del mere at donere æg!

Jeg har en veninde der har doneret æg, og hun synes ikke det var slemt overhovedet! Man skal selvfølgelig overvinde at skulle stikke sig selv

Jeg har selv været i fertilitetsbehandling og selvom selve ægudtagningen ikke var så fantastisk for mig, så gjorde jeg det gerne igen efterfølgende! Jeg ville ikke gøre det, da jeg selv fik taget æg ud, fordi jeg var nervøs for, om de nu tog de gode æg men jeg gjorde det igen hvis jeg kunne... Desværre er mine æg ikke gode nok til at jeg kan bruges

Hvis du har lyst til at overveje om, du skal gøre det, så findes der information om det inde på skejbybarn.dk og sikkert også det hospital som du hører til

Anmeld

5. december 2012

serinasmor

Wimmie skriver:

Der er 8 afsnit
De fulgte os fra omkring august 2011 til januar 2012 - og så kommer der vist lidt opfølgning men ved ikke lige hvordan de klipper dét ind (det bliver nok bare en voice over)

Jeg sad netop og gættede på det var dig, da jeg stortudende så programmet igår aftes

Hvor fint at I er stået frem med problemet og så håber jeg de behandler jer ordentligt

Anmeld

5. december 2012

Lise

tarkoflen skriver:

Det er så ærgeligt at der er så stor mangel på æg men det helt store problem er nok, at kompensationen for, at donere æg svarer til det som en sæddonor får for en portion og det kræver jo en hel del mere at donere æg!

Jeg har en veninde der har doneret æg, og hun synes ikke det var slemt overhovedet! Man skal selvfølgelig overvinde at skulle stikke sig selv

Jeg har selv været i fertilitetsbehandling og selvom selve ægudtagningen ikke var så fantastisk for mig, så gjorde jeg det gerne igen efterfølgende! Jeg ville ikke gøre det, da jeg selv fik taget æg ud, fordi jeg var nervøs for, om de nu tog de gode æg men jeg gjorde det igen hvis jeg kunne... Desværre er mine æg ikke gode nok til at jeg kan bruges

Hvis du har lyst til at overveje om, du skal gøre det, så findes der information om det inde på skejbybarn.dk og sikkert også det hospital som du hører til

Tak for skubbet,

Nu har jeg ringet og fået en tid til samtale

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Lise skriver:

Tak for skubbet,

Nu har jeg ringet og fået en tid til samtale

Hi hi som du kan læse, ligger det mig meget på sinde og jeg ville så meget ønske, at jeg selv kunne hjælpe!

Fedt du springer ud i det, og en samtale betyder jo ikke, at det er endeligt afgjort at du skal det

Tænk engang et ønske man kan opfylde for flere andre par! Min veninde hjalp 3 par ved en ægudtagning!

Anmeld

5. december 2012

tarkoflen

Wimmie skriver:

Der er 8 afsnit

Fedt at der er så mange afsnit, så får man jo en del at se og ikke bare helt overfladisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.