Lise skriver:
Godt program
Fik helt lyst til at donere æg. Jeg har været så priviligeret bare at blive gravid med det samme de to gange jeg gerne ville, og nu har jeg fået de børn jeg skulle have, men har sikkert mange fine æg tilbage. Hvis det dog bare ikke var sådan en proces man skulle igennem med hormonbehandling og sådan... 
Det er så ærgeligt at der er så stor mangel på æg

men det helt store problem er nok, at kompensationen for, at donere æg svarer til det som en sæddonor får for en portion og det kræver jo en hel del mere at donere æg!
Jeg har en veninde der har doneret æg, og hun synes ikke det var slemt overhovedet! Man skal selvfølgelig overvinde at skulle stikke sig selv
Jeg har selv været i fertilitetsbehandling og selvom selve ægudtagningen ikke var så fantastisk for mig, så gjorde jeg det gerne igen efterfølgende! Jeg ville ikke gøre det, da jeg selv fik taget æg ud, fordi jeg var nervøs for, om de nu tog de gode æg

men jeg gjorde det igen hvis jeg kunne... Desværre er mine æg ikke gode nok til at jeg kan bruges
Hvis du har lyst til at overveje om, du skal gøre det, så findes der information om det inde på skejbybarn.dk og sikkert også det hospital som du hører til
Anmeld