Babyklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Skal måske lige have Kleenex fremme

Mente nok at det var dig der var med, ved du hvad tid det kommer?

Kl. 21 - og genudsendes lørdag kl. 18 og søndag kl. 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Kl. 21 - og genudsendes lørdag kl. 18 og søndag kl. 21

Tak, skal da lige huske at se fjernsyn på tirsdag

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Tak, skal da lige huske at se fjernsyn på tirsdag

Glæder mig også til at se det...ikke dét hvor jeg selv er med, men det med de andre par 

Anmeld

29. november 2012

Musse21

Wimmie skriver:

Jeg er med 

(ved ikke om det var mig du mente - måske der er flere med herinde fra?)

Det var nemlig lige dig jeg mente

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Wimmie skriver:

Jeg er med 

(ved ikke om det var mig du mente - måske der er flere med herinde fra?)

Spændende at du er med!

Jeg ser frem til at se det er spændt på at se, hvordan andre tackler alt det man skal igennem!

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

Musse21 skriver:

Det var nemlig lige dig jeg mente

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

tarkoflen skriver:

Spændende at du er med!

Jeg ser frem til at se det er spændt på at se, hvordan andre tackler alt det man skal igennem!

Det var også grunden til at jeg valgte at være med; for at vise folk hvad det egl. går ud på. Jeg anede absolut intet om fertilitetsbehandling før jeg selv stod i det 

Jeg er dog med som hende er allerede er blevet gravid efter behandling, så vi snakker om hvordan det har været - mens de andre par der medvirker er i behandling eller skal igang. Det bliver spændende at se dem også.

Anmeld

29. november 2012

tarkoflen

Wimmie skriver:

Det var også grunden til at jeg valgte at være med; for at vise folk hvad det egl. går ud på. Jeg anede absolut intet om fertilitetsbehandling før jeg selv stod i det 

Jeg er dog med som hende er allerede er blevet gravid efter behandling, så vi snakker om hvordan det har været - mens de andre par der medvirker er i behandling eller skal igang. Det bliver spændende at se dem også.

Dejligt at være dem, der er blevet gravide hvor mange forsøg havde l før det lykkedes?

Anmeld

29. november 2012

TR

HopinWishin skriver:

Har I set at der på tirsdag starter et nyt program på kanal 4 der hedder babyklinikken hvor man følger par der har svært ved at blive gravid!

Det skal jeg se Husker tydeligt hvordan det var at skulle igennem allemulige undersøgelser! Tænker allerede på hvordan det mon bliver når vi engang skal have en lillebror/søster!

SKAL jeg/vi se og især når vi har besluttet at snart vil snak med lægen om at starte i behandling 

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

tarkoflen skriver:

Dejligt at være dem, der er blevet gravide hvor mange forsøg havde l før det lykkedes?

Det lykkedes første gang - håber det kan give lidt håb til de der skal igang 

Programmet viser jo også dem der virkelig kæmper, så det er jo godt at de kan vise at de ikke altid behøver at være det ene mislykkede forsøg efter det andet - det kunne nok få nogle til at tøve med at gå igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.