Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har I set at der på tirsdag starter et nyt program på kanal 4 der hedder babyklinikken hvor man følger par der har svært ved at blive gravid!
Det skal jeg se Husker tydeligt hvordan det var at skulle igennem allemulige undersøgelser! Tænker allerede på hvordan det mon bliver når vi engang skal have en lillebror/søster!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HopinWishin skriver: Har I set at der på tirsdag starter et nyt program på kanal 4 der hedder babyklinikken hvor man følger par der har svært ved at blive gravid! Det skal jeg se Husker tydeligt hvordan det var at skulle igennem allemulige undersøgelser! Tænker allerede på hvordan det mon bliver når vi engang skal have en lillebror/søster!
Jeg så også lige reklame for det
Det skal jeg hvert fald se.
Det skal ses :O)
http://www.nutv.dk/video/?video=4178
Var selv nysgerrig efter at have set det i reklamerne. Skal helt klart følge med!
tarkoflen skriver: Jeg så også lige reklamen for det, og jeg skal helt sikkert se det!Er der nogle der ved, om det er en dansk dokumentar?
Jeg så også lige reklamen for det, og jeg skal helt sikkert se det!Er der nogle der ved, om det er en dansk dokumentar?
Prøv tjek det link jeg har slået op, der står en masse om den nye dokumentar.
Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver: Det er dansk
Det er dansk
tarkoflen skriver: Tusind tak, det gør det lidt mere interessant og lidt mere nærværende, at det er om hvordan det foregår herhjemme
Tusind tak, det gør det lidt mere interessant og lidt mere nærværende, at det er om hvordan det foregår herhjemme
Skal helt klart ses er i gang med andet forsøg (reagensglas)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128