Babyklinikken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

tarkoflen

BabyWish2012 <3 skriver:

Prøv tjek det link jeg har slået op, der står en masse om den nye dokumentar.

Tusind tak, jeg troede det var noget man skulle logge ind for at se, fordi det var fra nutv.dk

Men nu fik jeg læst det, og det ser interessant ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

tarkoflen

Mor til elias og en lille ny til juni:) skriver:

De snakkede ihvertfald dansk det par jeg så

Jeg læste lige på det link der er slået op, og det er et dansk program

Anmeld

27. november 2012

Christina :-)

tarkoflen skriver:

Jeg læste lige på det link der er slået op, og det er et dansk program

Ok

Anmeld

27. november 2012

Musse21

Har nu set det første program og hold da op hvor kan jeg bare sætte mig ind i hvad de skal igennem.. Sidder nu i 15 uge og ville ønske man kunne hjælpe dem alle.. Det er så uretfærdigt det skal være så svært.. I øvrigt mener jeg en bruger her inde er med i programmet men ville dog ikke afsløre hendes navn hvis hun nu ønsker at være anonym..

Anmeld

28. november 2012

et-ønske

HopinWishin skriver:

Har I set at der på tirsdag starter et nyt program på kanal 4 der hedder babyklinikken hvor man følger par der har svært ved at blive gravid!

Det skal jeg se Husker tydeligt hvordan det var at skulle igennem allemulige undersøgelser! Tænker allerede på hvordan det mon bliver når vi engang skal have en lillebror/søster!

Åhhhh jo det skal jeg absolut se!! Tror det kommer til at hive nogle tårer

Anmeld

29. november 2012

Nessie

Tror da bestemt også det er noget vi skal se, men kan da være vi bliver nødt til at slå væk, hvis det er alt for følelsesladet

Anmeld

29. november 2012

Muffin_girl

Det skal jeg helt klart se !

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

Musse21 skriver:

Har nu set det første program og hold da op hvor kan jeg bare sætte mig ind i hvad de skal igennem.. Sidder nu i 15 uge og ville ønske man kunne hjælpe dem alle.. Det er så uretfærdigt det skal være så svært.. I øvrigt mener jeg en bruger her inde er med i programmet men ville dog ikke afsløre hendes navn hvis hun nu ønsker at være anonym..

Jeg er med 

(ved ikke om det var mig du mente - måske der er flere med herinde fra?)

Anmeld

29. november 2012

Wimmie

Nessie skriver:

Tror da bestemt også det er noget vi skal se, men kan da være vi bliver nødt til at slå væk, hvis det er alt for følelsesladet

Jeg lover at det nok bliver lidt følelsesladet når lille Mila kommer til verden  

Anmeld

29. november 2012

Nessie

Wimmie skriver:

Jeg lover at det nok bliver lidt følelsesladet når lille Mila kommer til verden  

Skal måske lige have Kleenex fremme

Mente nok at det var dig der var med, ved du hvad tid det kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.